Noppenforum meeting 2004

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Hoi noppers, ik mis nog wat potentiele hillclimbers.
Wachten jullie nog even met opgeven of kunnen jullie niet.
9 mei wordt schitterende dag wat weer betreft en verder gewoon lol maken en elkaars motoren ... betasten :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Ik geloof dat ik de enige crosser ga worden :oops:
Erik V schreef:DEELNEMERSLIJST NOPPENFORUMDAG 9MEI 2004 RIEMST :
1) Huskie : bet: ok end.
2) Ad f : bet. ok end.
3) Erwindob : bet: ok end.
4) Jo Vdb : bet: ok end.
5) Helen : bet: ok end.
6) Dewiene : bet: ok end.
7) Pruus : bet: ok end.
8} Jan_b : bet: ok end.?
9) Rudy + daddy : bet: ok cross
10) Jos L : bet: end.
11) Willem Leijten : bet: end.
12) Hennie van Doesburg bet: end.
13) Dirk van de Lagemaat bet: end.
14) Arno Stappershoef bet: end.
15) Henk Cornelisse bet: end.
16) JacTTR600 bet: end.
40).....
:lol:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Misschien krijg ik wel 2 motoren in m'n bus. Neem ik die 125 crosser mee :wink:
Lijkt me grappig om te zien hoever ik dan omhoog kom :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

:lol: , zou wel leuk zijn
Ik heb trouwens een slaapplek bij een oom van me geregeld (belastingonderduiker zonder geld wonend te riemst)
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Rudy schreef:Ik geloof dat ik de enige crosser ga worden :oops:
Erik V schreef:DEELNEMERSLIJST NOPPENFORUMDAG 9MEI 2004 RIEMST :
1) Huskie : bet: ok end.
2) Ad f : bet. ok end.
3) Erwindob : bet: ok end.
4) Jo Vdb : bet: ok end.
5) Helen : bet: ok end.
6) Dewiene : bet: ok end.
7) Pruus : bet: ok end.
8} Jan_b : bet: ok end.?
9) Rudy + daddy : bet: ok cross
10) Jos L : bet: end.
11) Willem Leijten : bet: end.
12) Hennie van Doesburg bet: end.
13) Dirk van de Lagemaat bet: end.
14) Arno Stappershoef bet: end.
15) Henk Cornelisse bet: end.
16) JacTTR600 bet: end.
40).....
:lol:
In hoeverre is de deelnemerslijst eigenlijk bijgewerkt :?: . Heb ik eindelijk groen licht van diverse moeders en de moed gekregen mezelf in te schrijven, sta ik niet als nummer 17 (he, das toevallig, het nummer vanMarc de Reuver !!!!) op de lijst :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Erik V schreef:DEELNEMERSLIJST NOPPENFORUMDAG 9MEI 2004 RIEMST :
1) Huskie : bet: ok end.
2) Ad f : bet. ok end.
3) Erwindob : bet: ok end.
4) Jo Vdb : bet: ok end.
5) Helen : bet: ok end.
6) Dewiene : bet: ok end.
7) Pruus : bet: ok end.
8} Jan_b : bet: ok end.?
9) Rudy + daddy : bet: ok cross
10) Jos L : bet: ok end.
11) Willem Leijten : bet:ok end.
12) Hennie van Doesburg bet: ok end.
13) Dirk van de Lagemaat bet: ok end.
14) Arno Stappershoef bet: ok end.
15) Henk Cornelisse bet:ok end.
16) Sjokske bet: ok end.
17) S.Mangnus bet: ok end.
18} B.Compiet bet: ok end.
40).....
Op pagina 3 van dit topic staat de bijgewerkte deelnemerslijst (Sorry Sjokske, je staat op nummer 16 :twisted: :twisted: )

Mij lijkt het best dat de deelnemerslijst in een apart topic staat, zo is het duidelijker. Moderator? Eric?
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Helen schreef:
Erik V schreef:DEELNEMERSLIJST NOPPENFORUMDAG 9MEI 2004 RIEMST :

Sorry Sjokske, je staat op nummer 16 :twisted: :twisted:

Mij lijkt het best dat de deelnemerslijst in een apart topic staat, zo is het duidelijker. Moderator? Eric?
Hee, waar is clubmaat Jac TTR gebleven (toch geen ruggegraat :?: ) :twisted:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Helen schreef:
Erik V schreef:DEELNEMERSLIJST NOPPENFORUMDAG 9MEI 2004 RIEMST :
1) Huskie : bet: ok end.
2) Ad f : bet. ok end.
3) Erwindob : bet: ok end.
4) Jo Vdb : bet: ok end.
5) Helen : bet: ok end.
6) Dewiene : bet: ok end.
7) Pruus : bet: ok end.
8} Jan_b : bet: ok end.?
9) Rudy + daddy : bet: ok cross
10) Jos L : bet: ok end.
11) Willem Leijten : bet:ok end.
12) Hennie van Doesburg bet: ok end.
13) Dirk van de Lagemaat bet: ok end.
14) Arno Stappershoef bet: ok end.
15) Henk Cornelisse bet:ok end.
16) Sjokske bet: ok end.
17) S.Mangnus bet: ok end.
18} B.Compiet bet: ok end.
40).....
Op pagina 3 van dit topic staat de bijgewerkte deelnemerslijst (Sorry Sjokske, je staat op nummer 16 :twisted: :twisted: )

Mij lijkt het best dat de deelnemerslijst in een apart topic staat, zo is het duidelijker. Moderator? Eric?
Zit idd wel wat in , helaas ben ik hier geen mod dus zullen we op jo moeten wachten :lol:.

Mag ik mensen alvast een tip geven , kijk uit als je achter ad aan rij , je wil niet weten waar je allemaal terrecht kom :lol:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Rudy schreef:
Mag ik mensen alvast een tip geven , kijk uit als je achter ad aan rij , je wil niet weten waar je allemaal terrecht kom :lol:
We zijn daar niet in bilstain he' , dus nu is het aan eric om voorop te rijden en de mooiste stukken aan ons te laten zien :P ( we hebben toch heel wat moeten sjouwen daar in bilstain he' :crazyeyes: )

En sjokske , ik heb van eric gehoord dat jac ttr heeft afgezegd. :grab:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Inderdaad , 9 mei leverde toch teveel problemen op , daarnaast geen we een weekend later met een delegatie van de taludrijders een weekend om en nabij bilstain rijden , volgende keer zal ik er wel bijzijn mits de datum wat beter gekozen wordt.
Woestijn is fijn !!!
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Jac TTR600 schreef:daarnaast geen we een weekend later met een delegatie van de taludrijders een weekend om en nabij bilstain rijden
= volgens mij nog niet helemaal zeker vanwege een sleutelbeenbreuk van de coordinator des rits. Hijs gisteren in Lommel geopereerd en voorzien van de benodigde plaatstalen onderdelen en schroeven, en hoopt met een weekie of vier toch weer op z'n nieuwe Husa-Erg te zitten (en meters te maken) :?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

huskie schreef:Misschien krijg ik wel 2 motoren in m'n bus. Neem ik die 125 crosser mee :wink:
Lijkt me grappig om te zien hoever ik dan omhoog kom :lol:
Huskie, het lijkt mij geen goed idee om 2 motoren mee te nemen, omdat de busjes/auto's met aanhanger aan de vertrekplaats (Jacquemin) blijven staan. Alleen Rudy moet met zijn vervoermiddel naar de groeve rijden (met iemand van de organisatie). Het is niet de bedoeling om een rennerspark in de groeve te maken, want de laatste tijd is het veel te druk in de groeve. Nederlanders, Duitsers, quads (allemaal zonder toestemming) rijden er zelfs al 's zaterdags rond en als dat zo doorgaat, zal het op een dag misschien ook voor ons gedaan zijn. Wij zullen dan ook zo onopvallend mogelijk en dus met zo weinig mogelijk begeleiders met busjes e.d. naar de groeve gaan.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Ik kom zowizo met een aanhangwagen met de auto van mijn vader ervoor. Opzich zou ik die motor van huskie er wel bij op kunnen zetten :lol: (als eric dat natuurlijk goed vind). Gaat er nogsteeds een auto naar de groeve toe :lol:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ha ha als enige crosser kom je dan met twee motoren, dat is luxe.
Maar ik denk niet dat ik het doe :cry: , want dan moet ik voorwielen eruit halen etc, want anders zou het nooit passen.
Ik moet een grotere bus hebben. Zo'n bus als Joebar heeft, een 508 meen ik.
Maar Rudy, wie weet... je merkt het wel op 9 mei als ik de achterdeur open doe :D
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Nog even melden dat iedereen benzine (jerrycan) mee moet brengen op 9 mei. Iemand van de organisatie neemt die 's morgens mee naar de groeve. De dag zal er ongeveer zo uitzien: 8u30 : samenkomst en ontbijt in café-hotel Jacquemin, 9u : korte briefing , daarna vertrek in groep (d-syst.) naar de groeve. In de groeve pikken we de crosser(s) op en rijden een soort "spécial" en houden dan halt aan de hillclimbs : plateauberg, De berg, de geldberg , de bananenberg en als afdalers de Rolandberg en de sleuvenberg. Daar volgt een soort freeride. Rond half 12 verzamelen we opnieuw en rijden de toer andersom richting broodjes en een frisdrank. Namiddag rijden we over de weg naar de tweede groeve en doen onder andere deze plaatsen aan : de 5-trap, de kalkberg :shock: , de Bassenge-enduro-spécial, het zandparkoertje, het leemparkoertje, Rolands Nightmare :evil: , de Eric-berg met daarnaast de Erik- en de Erikberg (pruus noemde het de Rachauberg :wink: ) en ook nog Le trou de diable (het duivelsgat) :twisted: . Hopelijk gaat dat allemaal goed en dan zakken we nog eens af naar de eerste groeve waar we gaan proberen met de durvers om een volledig nieuwe berg te beklimmen. Benieuwd hoe ver we geraken. Daarna, rond 17u wacht de warme maaltijd in onze vertrekplaats.En dan zullen de sterke verhalen wel komen :!:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Eric , hebben we dan wel wat km te rijden of blijven we op ongeveer steeds dezelfde plek ?
Wordt het dan niet zo'n rit net als de laatste keer dat ik bij jullie was ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Om je vraag even te beantwoorden Ad : Het wordt niet zo'n rit als de laatste keer. Toen heb ik een beetje noodgedwongen de "makkelijke" wegen genomen wegens de debutant (lange) die er toen bij was. Nu blijven we in de groeves of er juist naast om zoveel mogelijk te spelen en de mooiste kruipdoor-sluipdoor paadjes, oefencircuitjes en endurospecials aan elkaar te rijden. Ondertussen geldt hier ook een verbod op gemotorizeerd verkeer in heelwat baantjes, en blijven we daar best weg. Bovendien hebben we vandaag heel slecht nieuws gekregen : onze grote rondrit in augustus gaat niet meer door :cry: . We krijgen geen toestemming meer om zo'n groot evenement in de groeves te houden. Dus jullie zullen een van de laatsten zijn die nog eens in de groeve kunnen rijden. Er zijn trouwens grote werken bezig in de groeve. Hopelijk laten ze nog wat liggen tegen 9 mei. Daarom wil ik nu ook de inschrijvingen afsluiten. We zijn nu met +/- 20 deelnemers en dat lijkt me gezien de omstandigheden genoeg. Dus niet meer mailen ; iedereen heeft tijd genoeg gehad om zich in te schrijven.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Ze houden nog wel wat over voor mij hoop ik :lol:

Ik heb vandaag mijn frameguards binnen gekregen en meteen op mijn yammie gezet
Afbeelding
dus hij is weer wat stoot (val) bestendiger :lol:

Maar ik ga morgen op vakantie (naar kos , griekland) en kom volgende week vrijdag weer teug dus mensen die foto's geupload moeten hebben moeten veel gedult hebben :lol:.
Ik heb al zin in 9 mei trouwens 8)
Estivie
Berichten: 381
Lid geworden op: di dec 23, 2003 22:48
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Kan ik, als beginnende enduro-rijder ook mee naar Riemst, en heb ik (en jullie) daar wat aan?

STV
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Volgend jaar ben je geen beginnend enduro rijder meer, Estivie, alhoewel ik aankomende zondag niet zal kwalificeren als een gemakkelijke omgeving met al die steile wandjes. Helaas zul je het deze keer niet meemaken aangezien je hebt kunnen lezen dat de inschrijving gesloten is en je dus alle tijd hebt om lekker te gaan trainen totdat we volgend jaar weer iets extreems hebben kunnen verzinnen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Estivie
Berichten: 381
Lid geworden op: di dec 23, 2003 22:48
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Damn... da's jammer. 'k had al wel het aparte topic gezien, en daar liep de nummering door tot 40, dus ik had eigelijk niet verwacht dat jullie vroeger zouden stoppen..., maar ja, als het te moeilijk is, kan ik zowieso toch niet mee..

Nog effe 2 vraagjes:

-Wanneer kan je in Riemst rijden, hoeveel kost het, en is er eventueel een website van?
-Kan ik komende zondag foto's nemen in Riemst? Of is dat niet toegelaten?

STV (die hard moet oefenen zodat hij alle leuke toertjes mee kan doen)
jan
Berichten: 87
Lid geworden op: za nov 16, 2002 19:57
Contacteer:

Zijn er nog mensen die ergens in de buurt op camping ofzo overnachten?
kunnen we vast moed indrinken voor de dag erna.
We komen met zijn drieen, en willen op tijd aan het ontbijt zitten
:lol:

Is ergens een camping in de buurt....?
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

jan schreef:Zijn er nog mensen die ergens in de buurt op camping ofzo overnachten?
kunnen we vast moed indrinken voor de dag erna.
We komen met zijn drieen, en willen op tijd aan het ontbijt zitten
:lol:

Is ergens een camping in de buurt....?
Jan, bij mijn weten is er geen camping in de buurt van Riemst. Maar ik denk wel dat je op de parking van de vertrekplaats kunt kamperen als je dat even gaat vragen. En als ik mij niet vergis is er zaterdagavond een openluchtfuif of zoiets in datzelfde dorpje (Zichen-Zussen-Bolder). We kunnen dan zondag zien wat je ervaringen zijn met Belgisch bier. :P

@STV :
Het is geen officieel enduro-circuit of iets dergelijks waar we zondag rijden. Het is een groeve van een cementfabriek waar we met onze club (no problem) alleen 's zondags wat mogen spelen. Je mag er niet zomaar wat gaan rijden (het gebeurt dus wel), je moet dus vergezeld zijn van iemand die toestemming heeft om er te rijden. En als je zondag foto's wil komen maken, wie ben ik om je dat te verbieden ? Ik hoop wel dat die foto's niet gaan gebruikt worden om reclame te maken, want als er ieder weekend veel volk gaat rondtuffen zou het wel eens snel gedaan kunnen zijn om er nog te mogen rijden. Onze grote rondrit gaat al niet meer door en wij willen onze "vergunning" liefst nog houden.
Laatst gewijzigd door Erik V op di mei 04, 2004 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
jan
Berichten: 87
Lid geworden op: za nov 16, 2002 19:57
Contacteer:

kan ik dat zaterdagavond aan iemand vragen erik?

Anders gaan we gewoon vroeg op kan ook we komen van eindhoven
dus zon ramp is het niet. Het lijkt me wel leuk om een pintje te pakken.

En er komen volgens mij wel mensen van verder,,,



:toost:
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

[quote="jan"]kan ik dat zaterdagavond aan iemand vragen erik?

In het café-hotel Jacquemin moet je dat maar even vragen, het juiste adres staat hierboven ergens.
Gesloten