Juiste verhouding?

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Fox-kid
Contacteer:

Ik merk tot mijn schrik op dat ik meer op het forum zit dan op de motor :shock: . Het ergste zijn nog de berichten die ik (we) op zaterdagmiddag tussen 12.00 en 17.00 plaatsen. Kan iemand mij vertellen wat de juiste verhouding is? Ter compensatie ga ik vanavond alvast even de schuur in één worden met het materiaal.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
huskie

Gezellig toch :wink: Was/is toch .. weer.
Zo'n yamaha heeft weinig onderhoud toch, dit in tegenstelling tot een husqvarna. Daar blijf je aan sleutelen :x :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Fox-kid
Contacteer:

Weinig onderhoud maar des te meer poetsuurtjes :!:
Rudy
Contacteer:

Fox-kid schreef:Ik merk tot mijn schrik op dat ik meer op het forum zit dan op de motor :shock: . Het ergste zijn nog de berichten die ik (we) op zaterdagmiddag tussen 12.00 en 17.00 plaatsen. Kan iemand mij vertellen wat de juiste verhouding is? Ter compensatie ga ik vanavond alvast even de schuur in één worden met het materiaal.
Op zaterdag/zondag middag moet je op de motor zitten , foei :lol:. Op zaterdag/zondag avond kan je ons dat weer spannende verhalen vertellen hoe hard je weer niet gereden heb 8)
Fox-kid
Contacteer:

Rudy schreef:
Fox-kid schreef:Ik merk tot mijn schrik op dat ik meer op het forum zit dan op de motor :shock: . Het ergste zijn nog de berichten die ik (we) op zaterdagmiddag tussen 12.00 en 17.00 plaatsen. Kan iemand mij vertellen wat de juiste verhouding is? Ter compensatie ga ik vanavond alvast even de schuur in één worden met het materiaal.
Op zaterdag/zondag middag moet je op de motor zitten , foei :lol:. Op zaterdag/zondag avond kan je ons dat weer spannende verhalen vertellen hoe hard je weer niet gereden heb 8)

Nou dat bedoel ik dus :roll:
Plaats reactie