Juiste verhouding?
Moderator: ghulst
Ik merk tot mijn schrik op dat ik meer op het forum zit dan op de motor . Het ergste zijn nog de berichten die ik (we) op zaterdagmiddag tussen 12.00 en 17.00 plaatsen. Kan iemand mij vertellen wat de juiste verhouding is? Ter compensatie ga ik vanavond alvast even de schuur in één worden met het materiaal.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Weinig onderhoud maar des te meer poetsuurtjes
-
- Contacteer:
Op zaterdag/zondag middag moet je op de motor zitten , foei . Op zaterdag/zondag avond kan je ons dat weer spannende verhalen vertellen hoe hard je weer niet gereden hebFox-kid schreef:Ik merk tot mijn schrik op dat ik meer op het forum zit dan op de motor . Het ergste zijn nog de berichten die ik (we) op zaterdagmiddag tussen 12.00 en 17.00 plaatsen. Kan iemand mij vertellen wat de juiste verhouding is? Ter compensatie ga ik vanavond alvast even de schuur in één worden met het materiaal.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Rudy schreef:Op zaterdag/zondag middag moet je op de motor zitten , foei . Op zaterdag/zondag avond kan je ons dat weer spannende verhalen vertellen hoe hard je weer niet gereden hebFox-kid schreef:Ik merk tot mijn schrik op dat ik meer op het forum zit dan op de motor . Het ergste zijn nog de berichten die ik (we) op zaterdagmiddag tussen 12.00 en 17.00 plaatsen. Kan iemand mij vertellen wat de juiste verhouding is? Ter compensatie ga ik vanavond alvast even de schuur in één worden met het materiaal.
Nou dat bedoel ik dus