Oproep aan Husky rijders

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Gast

Hallo mede Husky rijders,

Op de site van Ben van Erp kan iedere Husky rijder zijn foto laten plaatsen. Uiteraard met motor en in actie :lol:

Kijk even onderaan de pagina van deze link:
http://home.planet.nl/~erp00140/nederla ... jders.html

Uiteraard sta ik er zelf ook op
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

welke ben je ? :?
Gast

Diegene met een Husqvarna TEC-576 van WLCI
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Tec, ik las laatst dat het afgelopen jaar de Huskie fabrieken niet/geen modellen leverde ivm geld problemen. Weet jij hier iets van?? Engeland heeft geen modellen gekregen misschien nederland ook niet?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Gast

Er zijn inderdaad geruchten in die richting.
Maar geruchten gaan altijd vrij snel een (negatieve) eigen weg leiden.
Ik meende te vernemen dat de eerste 450 Huskies (met el.start) eind november / begin december bij van Erp zouden arriveren.
En er schijnt een enorme belangstelling voor te bestaan, dus snel acher in de rij aansluiten zou ik zo zeggen.
Of en hoe Huskie die goede doorstart zou moeten maken weten denk ik sommige onder ons wel...........
Gast

De "problemen" bij husqvarna hadden te maken met interne bedrijfs reorganisaties. De 250 en 450 viertakten zijn nu in productie en de bulk levering begint in Januari/Februari. Een groot aantal is al uitgeleverd aan Ben van Erp maar die waren 2 uur na aankomst ook al verkocht.
Ik heb er op gereden en geloof me als ik zeg dat die fietsen ongelooflijk tekeer gaan. Superlicht, handelbaar als een mountainbike en een mooi verdeeld vermogen niet alles bovenin of alleen maar onderin.
Ik heb begin dit jaar op de fabrieks 400 electric start gereden en dat was al een hele fijne machine maar dit slaat alles.
Maar als trouwe 500 rijder wacht ik op de TEC-576 electric start van volgend jaar.
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Het blijft ongelooflijk mooi spul die viertakten van Husqvarna.
Mijn vorige TE 610 liep zo vreselijk hard en mooi ook onderin een zeer bruikbaar vermogen, het blijft ongekend.
Het was jammer dat ik een stuip van dat starten kreeg anders was ik nooit van de TE afgestapt.
Ook als in 2004 de 570 met electrische start komt ga ik wel overstag vermoed ik.
Wat ik sowiezo een enorm pluspunt van Husqvarna vind is het fantastische stuurgedrag zowel in de wei als in het kruip door sluipdoor werk, gewoon niet bij te houden :P :P :P
Heb al een paar keer op op KTM 520 gereden, dat loopt ook heel fijn (eerlijk is eerlijk) maar qua sturen komt ie niet in de buurt van een Huskie (jammer jongens) :cry:
Ook de WR 360 stuurt super (door het lichtere gewicht zelfs nog iets beter dan de TE 610).

Dat lijkt me ook wel wat, een keer op een van die Huskies te rijden waar de ISDE mee gereden is, ben benieuwd hoe die 400 met electr. start loopt (zijn er volgens mij 4 van in Nederland).
Wie kan dat voor mij regelen (grapje).
Gast

Hoi Hein,

Blij dat je mijn mening deelt.
Husqvarna is natuurlijk niet voor niets wereldkampioen ieder jaar weer in alle klassen denkbaar.

Maar eerlijk gezegd is iedere machine af te stellen, de een wat simpeler dan de andere.
Maar het moet gezegd worden dat de husqvarna motoren (mede door de enorme expertise van Ben van Erp) in kwaliteit niet te evenaren zijn.

Het is niet voor niets dat ik in Kenya straks 15 nieuwe Husqvarna's wil hebben en onder geen beding een ander merk.
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Wil je uitsluitend viertakten hebben in Kenya?
En dan zoek je waarschijnlijk rijders die je helpen om deze fietsjes daar naar toe te brengen?
Is goed hoor schrijf mijn naam maar vast op !!!!
:stampen: :stampen: :stampen: :stampen:

Maaruh moeten wij niet slapen ???

HUSKIE DRIVERS NEVER QUIT !!!
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

HAHA lekkere tijd :shock:
Gast

Wij gaan 5 december met z'n drieen terug naar Kenya en gaan dan uitgebreid routes testen met de motorfietsen. In ons gebied zijn veel "Elephant trails" waar je prachtig overheen kunt rijden. Het enige probleempje is dat er erg veel leeuwen zitten en je dus goed moet oppassen niet vol een leeuwen groep in te rijden. Volgend jaar zijn er plenty mogelijkheden voor iedereen om daar te rijden. Een groot deel van de opbrengst zal gebruikt worden voor de bescherming van dieren en ziekenhuis materiaal voor de lokale community.

Bij terugkomst publiceren we de foto's (ook al om te bewijzen dat het echt zo is).
In al die jaren dat ik dit werk doe was er nooit een gebrek aan "kofferdragers", Kenya is natuurlijk een land dat (terecht) tot de verbeelding spreekt :lol:

Daarnaast is het natuurlijk fantastisch je hobby uit te kunnen oefenen in een natuurgebied zo groot als 2x Nederland (dat is het oppervlak van het reservaat) :woow:

Ook een belangrijk gegeven is de prima kwaliteit van het lokale bier genaamd "Tusker" :toost:

Ja, het leven is hard :D
4t huskie
Berichten: 119
Lid geworden op: di jun 11, 2002 18:20
Locatie: herentals

er staat een test in moto 73 van de nieuwe te 450 en het ziet er goed uit.
er worden er wel gelevert normaal einde december de rest zal mondjes maat volgen. het aanbod gaat niet heel groot zijn naar het schijnt
husqvarna te570
Ad K.

Ik heb in het weekend van 5 oktober al met iemand gereden die zo'n nieuwe (Nederlandse) Huskie heeft. Toevallig is hij testrijder van moto '73
Ik denk dat hij de eigenaar is van de test Huskie. Ik zal Moto '73 eens erop naslaan. Leuke motor. De bestickering vind ik er een beetje goedkoop uitzien. De bedrading moet op enkele punten wel goed nagelopen worden omdat je anders na enige tijd elektrische storingen kunt verwachten. :idea:
Gast

TEC-576 en Hein, hebben jullie geen werk ofzo dat jullie op die onmogelijke uren nog achter de puter zitten?? :lol:

Of zijn jullie zulke bikkels? Of misschien toch gewoon een vrije dag...
Gast

Oh..ooh... meisje meisje.... :lol:
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Huskie drivers zijn gewoon echte bikkels. :mrgreen: :mrgreen:
Slapen is verloren tijd.............
Nee hoor, ik was aan het werk en had pauze (ik werk regelmatig s'nachts)en kon zodoende Freek's noppenforum in de gaten houden dat ie niet gejat werd en toen kwam ik TEC 576 tegen.
Des te later de avond des te schoner het volk zeggen ze wel eens :lol:
Tevreden met het antwoord of wil je nog meer weten??
Gast

Voorlopig ben ik wel tevreden.... :wink:
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Vragen staat vrij (misschien dat niet alle vragen en antwoorden via deze site kunnen maar dan mailen we wel).
Je bent een heel actief lid van deze site he?
Ik zag op de site van Ben dat je nog een collega rijdster heb (Danielle) maar die zie ik nooit op deze site.
Ze is welkom.

P.S Mooi logo heb je tegenwoordig in de linkerkolom staan.
Ben jij zo'n handige Harry?
Je ziet steeds meer mooie foto's in die linkerkolom, moet ook maar eens gaan klooien om e.e.a erin te frutselen.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:Huskie drivers zijn gewoon echte bikkels. :mrgreen: :mrgreen:
Slapen is verloren tijd.............
Nee hoor, ik was aan het werk en had pauze (ik werk regelmatig s'nachts)en kon zodoende Freek's noppenforum in de gaten houden dat ie niet gejat werd en toen kwam ik TEC 576 tegen.
Des te later de avond des te schoner het volk zeggen ze wel eens :lol:
Tevreden met het antwoord of wil je nog meer weten??
zal ook wel eens leuke tijd uitzoeken om te reageren :D
(dit gaat uitlopen op een werdstrijdje wie post op de meest vage tijd :D hah)

[humor modes on]
husky rijders moeten wel echte bikkels zijn, dingen gaan zo vaak kapot.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:stampen: :stampen: :slaan: :slaan: [humor modus off]
Gast

Rudy: volgens mij maak je een typo, je bedoelt toch Honda i.p.v. Husky??
Kan niet anders! :roll:

Hein: Wat heet actief lid? Als ik kijk naar het aantal geplaatste berichten door jou en dat vergelijk met het aantal van mij dan mag ik nog wel even. :mrgreen:

Enne over die avatar (stomme naam maar zo heet dat ding) zo handig ben ik zelf niet... connecties en corrupties.... Doet wonderen! :idea:
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Hoi Huskie Girl

Voor wat betreft de geposte berichten, ik zit op de kabel bij Chello en daar speel je de hele maand voor een bedrag. :lol:
Als ik via de modem moest posten had ik dit niet zo veel gedaan.
Maar ik bedoelde niet dat ik vond dat jij te vaak op het forum was (mag nog wel vaker hoor) maar uh ja je begrijpt het wel denk ik he? 8)
Ik zal niet meer zo als een bikkel tegen je praten.
Ik zal m'n mannelijke charmes maar eens in de strijd gooien, hahahahaha
:zwaaien: :zwaaien: :zwaaien: :zwaaien: :zwaaien: :zwaaien:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:Hoi Huskie Girl

Voor wat betreft de geposte berichten, ik zit op de kabel bij Chello en daar speel je de hele maand voor een bedrag. :lol:
Als ik via de modem moest posten had ik dit niet zo veel gedaan.
Maar ik bedoelde niet dat ik vond dat jij te vaak op het forum was (mag nog wel vaker hoor) maar uh ja je begrijpt het wel denk ik he? 8)
Ik zal niet meer zo als een bikkel tegen je praten.
Ik zal m'n mannelijke charmes maar eens in de strijd gooien, hahahahaha
:zwaaien: :zwaaien: :zwaaien: :zwaaien: :zwaaien: :zwaaien:
ik=ook @ chello

is ook erg handig met muziek,films (zaterdag nog james bond gekeken) enz.

ik heb trouwens meeste aantal posts zag ik net :oops: , maarje jullie kunnen rijden ik kan er voorlopig alleen van dromen :wink:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:Vragen staat vrij (misschien dat niet alle vragen en antwoorden via deze site kunnen maar dan mailen we wel).
Je bent een heel actief lid van deze site he?
Ik zag op de site van Ben dat je nog een collega rijdster heb (Danielle) maar die zie ik nooit op deze site.
Ze is welkom.

P.S Mooi logo heb je tegenwoordig in de linkerkolom staan.
Ben jij zo'n handige Harry?
Je ziet steeds meer mooie foto's in die linkerkolom, moet ook maar eens gaan klooien om e.e.a erin te frutselen.
wil er wel even eentje voor je maken (moet je even goede foto e-mailen naar rudywillemsen@hotmail.com)

k heb al wel wat husky foto's van je gevonden


hein een dag aan het rijden
Afbeelding het begint allemaal goed
Afbeelding
mmm die huskie's zijn de sterkste niet
Afbeelding
maar hein als diehard gaat gewoon door

Afbeelding
en eindigt de dag op een huskie kindercrosser :mrgreen:
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Hahahahahahaha lachen met die Rudy :mrgreen: :mrgreen:
Ik vond hem echt heeeel leuk met die verwrongen toestanden.
Het staat nu inmiddels 3-1 voor jou.
Ik zal je wat sturen, maar hoe flik je dat zo snl?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:Hahahahahahaha lachen met die Rudy :mrgreen: :mrgreen:
Ik vond hem echt heeeel leuk met die verwrongen toestanden.
Het staat nu inmiddels 3-1 voor jou.
Ik zal je wat sturen, maar hoe flik je dat zo snl?
wat bedoel je? die plaatjes van je huskie

met photoshop :d

k ga trouwens naar bed toe (morgen weer om 6:30 op :cry:)
Plaats reactie