Op de site van Ben van Erp kan iedere Husky rijder zijn foto laten plaatsen. Uiteraard met motor en in actie

Kijk even onderaan de pagina van deze link:
http://home.planet.nl/~erp00140/nederla ... jders.html
Uiteraard sta ik er zelf ook op
Moderator: ghulst
zal ook wel eens leuke tijd uitzoeken om te reagerenHein van Buuren schreef:Huskie drivers zijn gewoon echte bikkels.![]()
![]()
Slapen is verloren tijd.............
Nee hoor, ik was aan het werk en had pauze (ik werk regelmatig s'nachts)en kon zodoende Freek's noppenforum in de gaten houden dat ie niet gejat werd en toen kwam ik TEC 576 tegen.
Des te later de avond des te schoner het volk zeggen ze wel eens![]()
Tevreden met het antwoord of wil je nog meer weten??
ik=ook @ chelloHein van Buuren schreef:Hoi Huskie Girl
Voor wat betreft de geposte berichten, ik zit op de kabel bij Chello en daar speel je de hele maand voor een bedrag.![]()
Als ik via de modem moest posten had ik dit niet zo veel gedaan.
Maar ik bedoelde niet dat ik vond dat jij te vaak op het forum was (mag nog wel vaker hoor) maar uh ja je begrijpt het wel denk ik he?![]()
Ik zal niet meer zo als een bikkel tegen je praten.
Ik zal m'n mannelijke charmes maar eens in de strijd gooien, hahahahaha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil er wel even eentje voor je maken (moet je even goede foto e-mailen naar rudywillemsen@hotmail.com)Hein van Buuren schreef:Vragen staat vrij (misschien dat niet alle vragen en antwoorden via deze site kunnen maar dan mailen we wel).
Je bent een heel actief lid van deze site he?
Ik zag op de site van Ben dat je nog een collega rijdster heb (Danielle) maar die zie ik nooit op deze site.
Ze is welkom.
P.S Mooi logo heb je tegenwoordig in de linkerkolom staan.
Ben jij zo'n handige Harry?
Je ziet steeds meer mooie foto's in die linkerkolom, moet ook maar eens gaan klooien om e.e.a erin te frutselen.
wat bedoel je? die plaatjes van je huskieHein van Buuren schreef:Hahahahahahaha lachen met die Rudy![]()
![]()
Ik vond hem echt heeeel leuk met die verwrongen toestanden.
Het staat nu inmiddels 3-1 voor jou.
Ik zal je wat sturen, maar hoe flik je dat zo snl?