OTR seizoen 2025

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

bbjr

Is het nog gelukt om de beelden van je sd-kaartje te redden?
JoeBaR

Nee helaas , ik kan nog even zien of de telefoonwinkel er nog iets mee kan ,anders volgend jaar maar over doen 😄
🍺Biertakt racing 🍻💪
Roymorren

Dit draadje is al een poosje stil maar wil toch even reageren.
Erg mooi al die video’s. Met plezier naar gekeken

Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een Husaberg TE300 en afgelopen weekend cross country gedaan in Nunspeet.
Was wel pittig om te doen ma een jaar of 25-30 niet echt gereden te hebben.

Na de zomer maar eens kijken of ik wat OTR ritten kan doen.

Kan iemand misschien aangeven wat het grootste verschil is tussen de Ritten van de KNMV en de MON?

Nog tips welke ritten het mooiste zijn?
Gr Roy
Suzuki Bandit 600 2004 (te koop)
Husaberg TE300 2011
Erwin P

Dit draadje is al even stil omdat het OTR seizoen momenteel even stil ligt. In september barst het weer los.

Er zit nagenoeg geen verschil tussen de ritten van de KNMV of MON. Nagenoeg dezelfde opzet en regels. Ze worden beide georganiseerd door leden van lokale organisaties buiten de KNMV of MON om, enkel een andere overkoepelende organisatie/verzekeraar.

Zelf vond ik Eext de mooiste.
Ligt er ook een beetje aan wat je ding is. Als volgas over bouwland echt helemaal jouw ding is vind je andere ritten mooi dan bijvoorbeeld iemand die van singletracks houdt. Balkbrug is bijvoorbeeld echt een weiland ''race'' terwijl Markelo prachtige flowende singletracks zijn.

Afgelopen weekend ook de CrossCountry Nunspeet gedaan. Video daarvan op hetzelfde kanaal als al die video's in de openingspost.
Roymorren

Erwin P schreef: ma jul 14, 2025 12:36 Dit draadje is al even stil omdat het OTR seizoen momenteel even stil ligt. In september barst het weer los.

Er zit nagenoeg geen verschil tussen de ritten van de KNMV of MON. Nagenoeg dezelfde opzet en regels. Ze worden beide georganiseerd door leden van lokale organisaties buiten de KNMV of MON om, enkel een andere overkoepelende organisatie/verzekeraar.

Zelf vond ik Eext de mooiste.
Ligt er ook een beetje aan wat je ding is. Als volgas over bouwland echt helemaal jouw ding is vind je andere ritten mooi dan bijvoorbeeld iemand die van singletracks houdt. Balkbrug is bijvoorbeeld echt een weiland ''race'' terwijl Markelo prachtige flowende singletracks zijn.

Afgelopen weekend ook de CrossCountry Nunspeet gedaan. Video daarvan op hetzelfde kanaal als al die video's in de openingspost.

Met betrekking tot KNMV of MON heb je dus verschillende licenties nodig?

Dan neem ik Markelo sowieso maar even op in mijn agenda
Je video van Nunspeet heb ik nog niet gezien maar, dat komt zeker nog wel
Suzuki Bandit 600 2004 (te koop)
Husaberg TE300 2011
Erwin P

Klopt, zijn andere licenties van andere organisaties.

Beide zijn daglicenties voor te krijgen.
Plaats reactie