Op zich vind ik het wel een geinig ding, zag er ook aardig afgewerkt uit op de motorbeurs.
Over die motor in de achterbrug ben ik nog niet helemaal uit, een bult onafgeveerd gewicht. Wel ideaal is de onderhoudsvrije riemaandrijving die ingepakt zit. Af van het gesmeer en gestel voor woon-werk, maar zand bestendig.
Voor NL TET dagjes op zich wel geinig gezien hij een middelsnelle lader heeft die in 50 minuten van 20-80% gaat. Langs de TET moet je vaak omrijden voor een tankstation, maar laadpunten heb je genoeg op de route. Daar heb ik me namelijk voor de Zero wel eens in verdiept, maar die is veel langzamer met laden.
Speciaal voor langzamere TET'ers lijkt het me bijzonder geschikt. Op de TET haal je veel meer bereik uit een E dan op straat waar de snelheden hoger zijn. Daarbij ben je af van het geschakel en zit je kwa power altijd goed zonder perse een veel te krachtige overal motor te hoeven hebben dus heb je veel meer rust in je rijden.
De combinatie van Range en onderhoudsvrije aandrijflijn maken het eigenlijk een prima vervanger voor mijn Zero als woon-werk motor, maar de prijs staat me nog niet helemaal aan. Best veel geld voor matige specs.