Er is bericht van de beheerder dat ARM opgeheven gaat worden. Daarna radio stilte vanuit zijn kant. Dus hoe lang dat nog online blijft? Ik gok zo totdat de jaarlijkse serverrechten aflopen.
Het kan dan ook zeker geen kwaad mooie reisverslagen en bouwprojecten vast hier veilig te stellen.
ARM naar Noppenforum?
Moderator: ghulst
Heel eerlijk, ik heb geen idee. Ferd geeft niet thuis, maar laat ook (nog) niet verlopen. Heel raar allemaal.
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
En het doek is gevallen voor ARM. Zonde.
Iedereen is welkom en laten we er gewoon een mooie (nieuwe) plek van maken samen.
De koning is dood, lang leve de koning!
Ach ja, erg jammer van de historie en voor de sporadisch bezoekende ARMers.
Maar beter dat er nu duidelijkheid is en we niet twee dingen half gaan doen.
Op het technisch vlak is dit dankzij de inspanningen van Arne wel weer een mooie upgrade tov ARM.
Nu hopen dat het Noppenforum lekker wat massa gaat krijgen, dat hebben we met zijn allen zelf in de hand.
@ghulst en @Erwin P: tof dat jullie dit faciliteren
Sent from my Pixel 9 Pro using Tapatalk
Ach ja, erg jammer van de historie en voor de sporadisch bezoekende ARMers.
Maar beter dat er nu duidelijkheid is en we niet twee dingen half gaan doen.
Op het technisch vlak is dit dankzij de inspanningen van Arne wel weer een mooie upgrade tov ARM.
Nu hopen dat het Noppenforum lekker wat massa gaat krijgen, dat hebben we met zijn allen zelf in de hand.
@ghulst en @Erwin P: tof dat jullie dit faciliteren
Sent from my Pixel 9 Pro using Tapatalk
Welkom aan de nieuwe gebruikers!
@Ghulst is de grote technische drijvende kracht achter dit forum. Ik help wat met modereren (vooral spam verwijderen ).
Hopen dat de teloorgang van ARM betekent dat de oude leden hier hun plekje vinden. Uiteindelijk is deze setup technisch een stuk beter en reageren een stuk makkelijker.
Ritten/meetings kunnen uiteraard weer georganiseerd worden en ik juich iedereen toe het ook vooral zelf op te pakken! Zelf wil ik daar ook wel wat in betekenen, maar in het OTR seizoen heb ik gewoon geen weekenden meer over
Reisverslagen, motor reviews enz enz lezen wij natuurlijk ook graag!
@Ghulst is de grote technische drijvende kracht achter dit forum. Ik help wat met modereren (vooral spam verwijderen ).
Hopen dat de teloorgang van ARM betekent dat de oude leden hier hun plekje vinden. Uiteindelijk is deze setup technisch een stuk beter en reageren een stuk makkelijker.
Ritten/meetings kunnen uiteraard weer georganiseerd worden en ik juich iedereen toe het ook vooral zelf op te pakken! Zelf wil ik daar ook wel wat in betekenen, maar in het OTR seizoen heb ik gewoon geen weekenden meer over
Reisverslagen, motor reviews enz enz lezen wij natuurlijk ook graag!
Bedankt keewhip! We doen ons best. Ik hoop dat het gewoon weer lekker druk wordt.
Zonder gekheid, ik zou er wel wat meer ruchtbaarheid aan willen geven, zodat er weer meer traffic komt. Daarvoor zoek ik ook nog iemand die kan helpen met een stukje grafische vormgeving. Als jullie iemand weten, dan heel graag!
Vrijwilligers voor het Noppenforum promotieteam zijn welkom! Wie regelt het voor de Motorbeurs?
Zonder gekheid, ik zou er wel wat meer ruchtbaarheid aan willen geven, zodat er weer meer traffic komt. Daarvoor zoek ik ook nog iemand die kan helpen met een stukje grafische vormgeving. Als jullie iemand weten, dan heel graag!
Technische hulp is ook altijd welkom. Twee managen makkelijker dan een.
Vanaf 2016 weer ingelogd. Vanaf die tijd actief geweest om ARM. wachtwoord wist ik nog
Even wat rond neuzen hier. Zit er op het 1e gezicht gelikt uit
Even wat rond neuzen hier. Zit er op het 1e gezicht gelikt uit
Dankjewel. En welkom terug!