Krijgt ARM een eigen sectie bv onder "all-road club" of gewoon over het hele forum verspreid?
Als je het archief van het ARM forum krijgt is dat eerste misschien een optie.
Groet, Jan
ARM naar Noppenforum?
Moderator: ghulst
Zelf zou ik er voor kiezen gewoon verspreid over het forum, dit forum stelt bij wijze van tot op heden weinig voor, ARM ook. Daar krijg je een hele rare splitsing.
Indien mogelijk zou ik de data van ARM onder een los kopje zetten zonder mogelijkheid om te reageren voor leden. Dan kunnen alleen Admin/Mod daar als laatste post een linkje naar het nieuwe noppenforum topic zetten.
Op die manier hou je het soort van werkbaar. De opbouw van ARM is een andere dan van dit forum dus dat mengt voor geen meter.
Indien mogelijk zou ik de data van ARM onder een los kopje zetten zonder mogelijkheid om te reageren voor leden. Dan kunnen alleen Admin/Mod daar als laatste post een linkje naar het nieuwe noppenforum topic zetten.
Op die manier hou je het soort van werkbaar. De opbouw van ARM is een andere dan van dit forum dus dat mengt voor geen meter.
Kopje techniek heb ik geen toegang. Beide subtitels niet.
De rest van de kopjes lijkt er op van wel.
De rest van de kopjes lijkt er op van wel.
Welkom terug N!co! We gooien hier niets weg hoor.
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
- SingleMinded
Kom ook maar eens even kijken naar het nieuwe onderkomen…
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!
Doe of je thuis bent. Welkom!
Graag gedaan en welkom!
- SuperTanker
Ben ook over. Gert uit Kockengen. ARM ouwe rot maar al een tijd niet meer actief daar vanwege de stilte. Hopelijk gaan we hier enthousiast verder
1090R 2019 - PR7 2021
Stilte is ook aan jezelf om te doorbreken he.SuperTanker schreef: ↑za jul 06, 2024 15:58 Ben ook over. Gert uit Kockengen. ARM ouwe rot maar al een tijd niet meer actief daar vanwege de stilte. Hopelijk gaan we hier enthousiast verder
Gezellig. En maak gerust een hoop lawaai.SuperTanker schreef:Ben ook over. Gert uit Kockengen. ARM ouwe rot maar al een tijd niet meer actief daar vanwege de stilte. Hopelijk gaan we hier enthousiast verder
Mijn oude account werkt ook nog!
Net als bovenstaande reacties: ik hoop dat ARM gered kan worden, maar na al die tijd begint de hoop wel minder te worden.
Ik heb me in de tussentijd op MotorForum geprobeerd te vermaken, maar dat kon ARM zeker niet helemaal vervangen.
Dus "ghulst": Dank voor je initiatief en inspanningen!
Maurice
Net als bovenstaande reacties: ik hoop dat ARM gered kan worden, maar na al die tijd begint de hoop wel minder te worden.
Ik heb me in de tussentijd op MotorForum geprobeerd te vermaken, maar dat kon ARM zeker niet helemaal vervangen.
Dus "ghulst": Dank voor je initiatief en inspanningen!
Maurice
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Graag gedaan Maurice.
Logde na een flinke tijd weer eens in op ARM en zag de laatste ontwikkelingen dus hier ook maar geregistreerd.
Ik ben op alle (motor)forums (zoals ARM en MF) bekend met dezelfde nickname ...
Ik ben op alle (motor)forums (zoals ARM en MF) bekend met dezelfde nickname ...
Ik heb een paar motoren en soms rijd ik naast het asfalt.
Er is wat licht aan het einde van de ARM tunnel. Misschien dat het forum nog gered kan worden. Er lopen wat gesprekken.
Al moet ik zeggen dat het hier inmiddels een stuk levendiger is dan op ARM.
Al moet ik zeggen dat het hier inmiddels een stuk levendiger is dan op ARM.
En ook dan de afgelopen maanden daar. Dat forum, hoe mooi verder ook, is gewoon zo gedateerd dat het amper werkbaar is.
Eens. SMF is ook niet het makkelijkste systeem om een upgrade op uit te voeren. Er is minder ondersteuning dan dit forumsysteem. Maar het kan een aantal dingen wel weer beter. Altijd jammer.
En hier moeten we het vooral actiever maken. Het zou alleen zonde zijn als de content zou verdwijnen.
En hier moeten we het vooral actiever maken. Het zou alleen zonde zijn als de content zou verdwijnen.
Laatste avond om nog eea van ARM hiernaartoe over te plaatsen!
Graag gedaan Frank!