Op een paar plekken op de site sta ik wel incognito op de foto...
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
ans schreef:Hans verveeld zich, bij de rest is het gepaste interresse
frankn schreef:Gezien de gemiddelde leeftijd hier, uitschieters daargelaten,
Achterlicht komt volgens mij van een DR600futurist schreef: waar komt dit achterlicht vanaf wat je vaak in de Dr SR41 gebruikt ziet
Helemaal mee eens!ans schreef: Hierbij wil ik iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar en heel veel veilige kilometers toewensen!
Van harte hetzelfde gewenst voor jullie en alle andere biggers en ex biggers en aanverwanten!ans schreef:Hierbij wil ik iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar en heel veel veilige kilometers toewensen!
Ik heb v.w.b. de meeting data's nog geen idee, vooruit plannen pakt voor mij meestal niet uit zoals gewenst dus ik zie wel wat de datum word en of ik kan aanhaken.ans schreef:Bij het DR-Bigmeeting 2019 zijn er nog een heel stel die nog niet hebben gereageerd op de datums die ik heb gegeven.
Col de Tende!Leo schreef:Ben met Cor in deze en wens iedereen een zo gezond mogelijk 2019 toe en daarnaast vele fijne kilometers met het rubber beneden op het merk fiets waar je je op dat moment thuis voelt op de droomrit die je altijd al wilde doen
Dit wordt de mijne in 2019