Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- de antrapper
Ze vervelen zich
Big Bigger Tiger en weer Big
- de antrapper
ans schreef:Hans verveeld zich, bij de rest is het gepaste interresse
Ah
Gezien de gemiddelde leeftijd hier, uitschieters daargelaten,
is dit wellicht een idee voor forumleden met FB.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... rt%20bikes.
Alleen voor 50+ ers.
is dit wellicht een idee voor forumleden met FB.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... rt%20bikes.
Alleen voor 50+ ers.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
- de antrapper
frankn schreef:Gezien de gemiddelde leeftijd hier, uitschieters daargelaten,
Dankje Frank
Ik heb gelijk geregistreerd. We houden zo de spirit up
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
- de antrapper
Ben blij dat ik nog geen 50+ ben
Hierbij wil ik iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar en heel veel veilige kilometers toewensen!
Spook is geloof ik niet echt happy maar dat maken we nog wel goed Pink maakt het niet uit uit duhhh en ja de dorpsgek is er ook weer bij
Bij het DR-Bigmeeting 2019 zijn er nog een heel stel die nog niet hebben gereageerd op de datums die ik heb gegeven.
Er zijn hier mensen die hun vakantiedagen al moeten vastleggen gelijk in het nieuwe jaar vandaar dat ik het vraag.
Dus Tom, Kirsten, Henk Pman en Blackpanther en ieder die mee wil aub reageren .
Groetjes Ans, Frank en de hondjes
Spook is geloof ik niet echt happy maar dat maken we nog wel goed Pink maakt het niet uit uit duhhh en ja de dorpsgek is er ook weer bij
Bij het DR-Bigmeeting 2019 zijn er nog een heel stel die nog niet hebben gereageerd op de datums die ik heb gegeven.
Er zijn hier mensen die hun vakantiedagen al moeten vastleggen gelijk in het nieuwe jaar vandaar dat ik het vraag.
Dus Tom, Kirsten, Henk Pman en Blackpanther en ieder die mee wil aub reageren .
Groetjes Ans, Frank en de hondjes
- Bijlagen
-
- kerst.jpg (164.82 KiB) 2380 keer bekeken
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5C9191D2
kwam de vraag ergens tegen op het i net en was zelf ook geintresseert, waar komt dit achterlicht vanaf wat je vaak in de Dr SR41 gebruikt ziet
futurist
kwam de vraag ergens tegen op het i net en was zelf ook geintresseert, waar komt dit achterlicht vanaf wat je vaak in de Dr SR41 gebruikt ziet
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Achterlicht komt volgens mij van een DR600futurist schreef: waar komt dit achterlicht vanaf wat je vaak in de Dr SR41 gebruikt ziet
Helemaal mee eens!ans schreef: Hierbij wil ik iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar en heel veel veilige kilometers toewensen!
Ook vanuit Spike City allemaal fijne feestdagen en goede gezondheid toegewenst.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
Van harte hetzelfde gewenst voor jullie en alle andere biggers en ex biggers en aanverwanten!ans schreef:Hierbij wil ik iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar en heel veel veilige kilometers toewensen!
Ik heb v.w.b. de meeting data's nog geen idee, vooruit plannen pakt voor mij meestal niet uit zoals gewenst dus ik zie wel wat de datum word en of ik kan aanhaken.ans schreef:Bij het DR-Bigmeeting 2019 zijn er nog een heel stel die nog niet hebben gereageerd op de datums die ik heb gegeven.
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
Even checken wie er al in zijn smoking rondloopt en pootjes op zit te houden bij de schoonfamilie en wie niet en bijv op een heerlijke warme vakantie is in de tropics ................of moet werken
Hier lekker thuis voor de laptop in doordeweeks sloffie de nieuwe definitieve motor kampeeruitrusting ( lichter / warmer en kleinere pakmaat ) voor de komende seizoenen uit aan het zoeken en ideeën op doen voor de 2019 routes.
Wie is er verder waar mee bezig met de kerstdagen ?
( Mag met foto via de smartphone )
Btw : Over 3 dagen bestaat het cafe 10 jaar
Hier lekker thuis voor de laptop in doordeweeks sloffie de nieuwe definitieve motor kampeeruitrusting ( lichter / warmer en kleinere pakmaat ) voor de komende seizoenen uit aan het zoeken en ideeën op doen voor de 2019 routes.
Wie is er verder waar mee bezig met de kerstdagen ?
( Mag met foto via de smartphone )
Btw : Over 3 dagen bestaat het cafe 10 jaar
Zit net gedoucht achter mijn laptop. Geen foto, lijkt me beter... Geen schoonfamilie, die doen andere dingen. Kerstvrienden komen om een uur of vijf voor kerstdiner en champagne. Lamsbout gaat straks op de smoker, kapoen in de oven. Het zal wel laat worden...
OJ
OJ
- de antrapper
Net terug van de mantelzorg in Assen, nu wat prutsen in de garage, straks komt de jeugd langs, de boel opzuipen en opvreten.
Morgen toch nog maar ff de brommer uitlaten denk ik, hij is eraan toe
Was ook al weer 2 dagen geleden
Morgen toch nog maar ff de brommer uitlaten denk ik, hij is eraan toe
Was ook al weer 2 dagen geleden
- Bijlagen
-
- 20181223_103330-800x600.jpg (138.4 KiB) 2304 keer bekeken
- Edwin
- Contacteer:
Gisteren de carb voorzien van nieuwe naalden, en de pilot jet iets ruimer gestoken. Tevens op zoek naar de kortsluiting ergens in de kabelboom. Zekering knalt er steeds uit, veel geknetter bij monteren accupool. Had mazzel, bij het demonteren van de carb zag ik de kapotte rode draad al contact maken met het frame, geholpen door kleine rookwolkjes als gids voor de onwetende. Als het weer beter wordt de draadboom eens goed nakijken, hier en daar heeft het toch last van de tand des tijds. Alles weer opgebouwd en nu kijken of ik vanmiddag even een test rit kan maken tussen de brunch bij mijn dochter, en het avondeten bij de familie van de vrouw. Allemaal fijne dag gewenst!
Assumption is the mother of all fuck ups
In Essen is het heel rustig geweest met kerst en dat zal het ook met oud en nieuw wel zijn. Helemaal niet erg want de beestenboel houd niet zo van dat geknal. Wel lekker gegeten en met helemaal te buiten gegaan aan de 0.0 Radler. (alcohol en medicijnen gaat niet zo goed samen.)
Allemaal een fijne jaarwisseling en een gezond 2019 (wat een rare cliché als je zelf echt weet wat een goede gezondheid betekend, toch zegt en schrijft iedereen het zonder nadenken). Dus echt uit de grond van mijn hart wens ik jullie inderdaad een goede gezondheid want dat is onbetaalbaar.
Oh voorzichtig met vuurwerk wan je hebt lichaamsdelen nodig om richting aan te geven en de startknop in te drukken,
futurist
(PS opvallend dat ik geen bericht in de mail had dat er weer in het café was geouwehoerd)(heb ik daardoor de kerstwensen gemist )
Allemaal een fijne jaarwisseling en een gezond 2019 (wat een rare cliché als je zelf echt weet wat een goede gezondheid betekend, toch zegt en schrijft iedereen het zonder nadenken). Dus echt uit de grond van mijn hart wens ik jullie inderdaad een goede gezondheid want dat is onbetaalbaar.
Oh voorzichtig met vuurwerk wan je hebt lichaamsdelen nodig om richting aan te geven en de startknop in te drukken,
futurist
(PS opvallend dat ik geen bericht in de mail had dat er weer in het café was geouwehoerd)(heb ik daardoor de kerstwensen gemist )
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Iedereen veilige kilometers toegewenst. Gisteren even de Honda uitgelaten. Sta ik na het tanken met een lege accu... Gelukkig zat er een garage bij het tankstation die me even een starthulp heeft gegeven. Dynamo stuk... Via Ebay een nieuwe besteld.
OJ
OJ
Ben met Cor in deze en wens iedereen een zo gezond mogelijk 2019 toe en daarnaast vele fijne kilometers met het rubber beneden op het merk fiets waar je je op dat moment thuis voelt op de droomrit die je altijd al wilde doen
Dit wordt de mijne in 2019
GEWELDIG, mag ik mee, al is het met zijwieltjes
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Vandaag mijn laatste BIG verkocht, alle onderdelen waren al weg.
Ga nu een BIG loos tijdperk in. Hoewel een V-strom 1000 is ook best wel Big.
Zal de BIG best gaan missen, blijf wel af en toe kijken op dit forum.
Voor iedereen de beste wensen en zoals Cor aangeeft is gezondheid alles.
Weet helaas uit ervaring (vriendin) dat het zo om kan slaan.
Ga nu een BIG loos tijdperk in. Hoewel een V-strom 1000 is ook best wel Big.
Zal de BIG best gaan missen, blijf wel af en toe kijken op dit forum.
Voor iedereen de beste wensen en zoals Cor aangeeft is gezondheid alles.
Weet helaas uit ervaring (vriendin) dat het zo om kan slaan.
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
Col de Tende!Leo schreef:Ben met Cor in deze en wens iedereen een zo gezond mogelijk 2019 toe en daarnaast vele fijne kilometers met het rubber beneden op het merk fiets waar je je op dat moment thuis voelt op de droomrit die je altijd al wilde doen
OJ