
Maar kan jij van die tool zeggen welke zuignap je gebruikt? Ik zie dat dat ding komt met 20, 30, 35 en 45mm.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Deze methode heb ik al 5 keer bij een kop toegepast, en blijf het ook doen. Ik heb zelfs mijn startkabels moeten upgraden vanwege de hoge compressie. En heb ook een gezonde motor (mooie stationairloop, relatief laag verbruik én mooie olietemperatuur). Ben dus heel tevreden met het resultaat. Persoonlijk denk ik dat je met een flexibele overbrenging minder gevoel hebt bij het opslijpen dan met een starre overbrenging. Als je echt een perfectionist bent, moet je er een frees voor klepzittingen op loslaten. Met een laag toerental heb je echt wel controle met een accuboormachine. Je moet natuurlijk niet hard aan de klepsteel gaan trekken; de slijppasta moet zijn werk doen. En je ziet, voelt en hoort gewoon goed wanneer de klepzitting goed is. En dan nog ben je per klep 2x een half uur bezig hoor. Een risico met slijpen met zo'n zuignap is dat de kans groter is dat er slijppasta terecht komt op de steel of in de klepgeleider (ivm werkstuk oriëntatie).Commuter schreef: ik twijfel er niet aan dat het met een accutol ook wel goed gaat maar check jij de lek daarna ook met remreiniger?
Accubak zit (toch) vastgebout, hangend in het frame?Commuter schreef: hoe heb jij dat gedaan met dat accubakje? Zonder het originele luchtfilterhuis bungelt die maar wat.