30 september 2017 DRBIG ASFALTRIT ( bij mooi weer )
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- de antrapper
.
- Bijlagen
-
- 20170927_202006.jpg (108.78 KiB) 3855 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big
- de antrapper
Yep, die ook, is zie je hebt je avatar weer terug
Big Bigger Tiger en weer Big
frankn schreef: Ja, hij zit recht achter die meeuw
Maar ik ruik beter
Ja ik dacht ik maak eens een foto van mun nei helm en die war goed gelukt dus mar mee avataart van gemakt.
Maar die 30 septemberrit kunnen we denk ik wel schrappen he.
Ut gaat iedere dag dichterbij de 30e alleen maar meer regenen in de voorspellingen
Skippen jullie die zaterdag definitief? Ik hoef met lieve woordjes mijn ega niet meer te verleiden?
OJ
OJ
Tis @win zijn rit.DR-Big schreef:Skippen jullie die zaterdag definitief? Ik hoef met lieve woordjes mijn ega niet meer te verleiden?
OJ
k denk dat hij vrijdagavond nog even met de zus van Dr. Spock belt hoe het weer gaat worden rond Sankt Vith de zaterdag en dan een besluit neemt.
- Edwin
- Contacteer:
Een paar druppels is niet erg, maar nog steeds zegt de ene site dit...en een andere site weer wat anders. Morgenmiddag 1 minuut voor zes zie ik jullie weer hier, en dan beslissen we.
Ik zat vanmiddag op deze site te kijken
https://www.buienradar.nl/weer/la_roche ... 79/5daagse
en dan druppelt het alleen in de ochtend tot een uurtje of 10 s'ochtends. De rest van de dag helaas wel bewolkt maar droog.
Ik zat vanmiddag op deze site te kijken
https://www.buienradar.nl/weer/la_roche ... 79/5daagse
en dan druppelt het alleen in de ochtend tot een uurtje of 10 s'ochtends. De rest van de dag helaas wel bewolkt maar droog.
Assumption is the mother of all fuck ups
- Edwin
- Contacteer:
Hierbij cancel ik de rit voor morgen. Er wordt alleen maar regen verwacht.
Morgen beginnen we met veel bewolking en vooral in de oostelijke helft van het land valt flink wat buiige regen. Aan zee breekt al snel de zon door. De middag verloopt in het westen droog met flink wat zon. Vooral in West-Vlaanderen wordt het heerlijk zonnig.
In het binnenland breekt de zon pas later in de middag door en in de Ardennen wordt het pas in de avond droog. Aan zee neemt dan juist de kans op een bui weer toe. De wind komt uit het westen en is zwak in het binnenland en matig op het strand. Met 13-15 graden in de Ardennen en 16-18 in Laag-België is het een stuk minder warm dan afgelopen dagen.
Alhoewel de dagen rap korter worden, zullen we een nieuwe datum moeten gaan prikken.
Morgen beginnen we met veel bewolking en vooral in de oostelijke helft van het land valt flink wat buiige regen. Aan zee breekt al snel de zon door. De middag verloopt in het westen droog met flink wat zon. Vooral in West-Vlaanderen wordt het heerlijk zonnig.
In het binnenland breekt de zon pas later in de middag door en in de Ardennen wordt het pas in de avond droog. Aan zee neemt dan juist de kans op een bui weer toe. De wind komt uit het westen en is zwak in het binnenland en matig op het strand. Met 13-15 graden in de Ardennen en 16-18 in Laag-België is het een stuk minder warm dan afgelopen dagen.
Alhoewel de dagen rap korter worden, zullen we een nieuwe datum moeten gaan prikken.
OK, zoiets had ik ook al gelezen. Ik ga wat anders plannen in het westen van het land
OJ
OJ
- Edwin
- Contacteer:
Oké, als alternatief heb ik nog wat anders. Is aan de andere kant van België waar het volgends de weersvoorspellingen zonnig is.
De route is deze:
Nooit gereden en weet ook niet of het wat is.
De originele rit gaan we weer een datum voor prikken in dat proggie van Rudi
De route is deze:
Nooit gereden en weet ook niet of het wat is.
De originele rit gaan we weer een datum voor prikken in dat proggie van Rudi
-
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS