Oké mannen, wat op papier gezet voor de dag.
Het wordt de NL-BE- LUX -DEU route met jullie goedkeuring. Ik heb deze route verleden maand gereden, en zoals eerder gezegd was de route erg mooi en goed te doen om in één dag te rijden.
Oene, Marcel en ikke spreken af om 06:30 bij de Andel (Gouda) te vertrekken. Om kwart voor 8 zullen we stoppen bij de mc Donalds op de Noordbrabantlaan 350 te Eindhoven. Hier kan Leo zich aansluiten en kunnen we heel snel eventueel een bak koffie nuttigen. Om 8 uur vertrekken we weer.
We rijden weer een 50 minuten verder om eventueel Rudi op te pikken bij BP Vossedal op de A2 ter hoogte van Beek. Ik weet even niet precies waar Rudi woont en of het een grote omweg is voor hem? In dat geval kan Rudi beter gelijk door rijden naar het startpunt. Wij strekken de benen en gaan dan weer snel verder. Inmiddels moet het dan zo rond 9 uur zijn.
Na nog eens 55 minuten rijden bereiken we het startpunt van de route. De route laat ik beginnen in Tiège bij een pompstation die "Ets Goffin la station de rond point" heet. We beginnen dan om iets over 10 uur aan de route. Hier kan tevens iets getankt worden. Niet teveel uiteraard, Luxemburg is nog een ruime 100 km rijden.
De route zelf is volgens de GPS 3.41 minuten rijden en zo'n 204 km. We rijden richting Luxemburg en gaan in Clervaux de middaglunch nuttigen. Dan rijden we de route verder en ik verwacht dat we dan zo rond 15:00 klaar zijn met de rit. Dan rest ons niets anders meer om de weg naar huis te nemen. Rond half zeven zullen diegene die het verst wonen weer thuis arriveren.
De route is hier te downloaden:
https://1drv.ms/u/s!Ajx41A7tIwiugni1NRBggRT_ES-c
Het is een gpx route. Omzetten voor TT zal voor geen probleem zijn.
Dat was het wel zo'n beetje. Lekker stukje sturen
Hoor het wel van jullie of het iets is.