Zappa goes Lap 2017

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
dhc6

We hebben ruim 700 km gedaan, 3 achterbanden, lekke voorband (snel gerepareerd door Tubliss), kabel storing. Heerlijk gereden en niet te warm. Het gemiddelde is voor mijn begrippen hoog geweest maar dat komt door de Beta voorop. Al met al een geslaagde week zonder noemenswaardige blessures en pech.

Morgen rijden ze direct door naar Gieterveen, ik wens jullie een geslaagde meeting.

Gr

R
Zappa
Big88
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
joebar2dakar

Mooi Rene,
Lees door de regels heen, dat je Beta goed bevalt, en met 'n grote smile op die brommer zit,

Fotos staan al op de Facebook pagina van jullie koffiestop......
Toch wel door de beek gereden, of werd er geen natte sok trofee uitgedeeld deze keer ??

Afbeelding

@ Leo lees je mee ??? zo kan 't ook :mrgreen: n hele week rijen en nix slopen.....
Gr
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
futurist

Sjeeezus wat ben ik er ziek van, ziek van jalouzie. Ik herken het terras, wat niet eens op de foto staat............

futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Edwin
Contacteer:

Het is allemaal verlopen zoals het hoort lees ik. Goede reis terug mannen!

:toost:
Assumption is the mother of all fuck ups
dhc6

Ze zijn om 0720 vertrokken, zet het bier (kleintjes) maar koud voor vanavond.

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Leo

dhc6 schreef: zet het bier (kleintjes) maar koud voor vanavond.
Zet de bedden maar vast klaar en geen biertje :wink:
in 1 rukkert.jpg
Leo

joebar2dakar schreef:@ Leo lees je mee ???
Nee
futurist

joebar2dakar schreef:Mooi Rene,
Lees door de regels heen, dat je Beta goed bevalt, en met 'n grote smile op die brommer zit,

Fotos staan al op de Facebook pagina van jullie koffiestop......
Toch wel door de beek gereden, of werd er geen natte sok trofee uitgedeeld deze keer ??

Afbeelding

@ Leo lees je mee ??? zo kan 't ook :mrgreen: n hele week rijen en nix slopen.....
Gr
Eeeej, die Beta is al helemaal vies, net niuewt man en dan al zo smerig. Dat ding is alleen om naar de bakker te rijden.........

futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
dhc6

Zappa kan me er maar net bijhouden op zn Kaatééem, heerlijke brommert waar ik niet gesloopt afkom.

Sterkte Cor.
Leo

dhc6 schreef:Zappa kan me net bijhouden
Je was de gasgas nog aan het inrijden vertelde je laatst.
Dan kan i fort wel thuisblijven als je dadelijk voluit mag.
dhc6

Een Beta hoef je maar 10 uur in te rijden. Tis natuurlijk geen Honda / BMW /Husqadinges of KTM maar die zijn voor echte motorrijders, ik ben er erg blij mee. Met dit ding kan ik paadjes doen die de Braboos niet aandurven. En ik hoef geen mengsmering te maken (zoals bij de andere 2 takten) al is de benzinetank na 130 km wel erg leeg, dan val ik er zowieso af door de vermoeidheid. Je had de :D van Zappa moeten zien nadat ie er een stuk op had gereden !!! Nogmaals petje af voor de echte Big rijders die zo hard off the road durven gaan.

Fijn weekend, moet lagere stepjes gaan maken voor die andere merken.

R
zappa.suzuki

God wat een lekker weekje en wat was dat werken weer wennen...

Dik 700km off-road in 5 dagen, René gaat als een speer op zn Beta, vooral bij de lastige steile klimmen en zag er een stuk minder moe uit aan het eind van de dag.
Ook veel meer steile lastige klimmetjes en afdalingen dan vorig jaar, echt 8) Dat en 130 tot 160km per dag zorgde er wel voor dat we wat vroeger in bed lagen dan vorig jaar :wink:
KTM had wat moeite met de steile klimmen in zn 2 op lage toeren dus maar een kleinere voortandwiel er op, tokte daarna mooi naar boven maar werd wel een echte gifkikker bij hogere toeren, ding liep nog maar 130 max :lol:

Beta van René is echt een hele leuke brommer, super licht en giftig in hoge toeren maar koppel onder in in zn 6e versnelling 8)
En respect voor big88, op zn standaard Big maar achter ons blijven hangen 8)

3 achterbanden versleten en wat klein spul kapot, was een pracht week, bedankt René!! 8)

Mooie pauze plek

Afbeelding

Lekker gekookt

Afbeelding

Koffie

Afbeelding

Kleintjes tellen niet :wink:

Afbeelding

big88 overwon een persoonlijke vijand :lol:
Afbeelding
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
BIG88

Mis de bergen een beetje, en dat werken wil ook maar niet wennen :?
Tussen de file door rijden is toch minder bevredigend dan een steil klimmetje.
Begin René steeds beter te begrijpen.
have BIG fun

D.F.M.T.
dhc6

Thx,

Ben dankbaar voor het schoonplukken van de tuinmuur, had ikzelf de moed niet voor.

Vond het ook leuk dat Big88 wat modificaties uitvoerde, zoals lagere stepjes/rem- en schakelpedaal en een wat sterkere achterveer, het magazijn was weer eens nuttig.

Heb de week erop met 2 500XT's achter me gereden en weer 400 km gedaan, heb nu wel ff genoeg al is de Beta wederom voorzien van wat eigenbouw fratsen

R
Plaats reactie