We hebben ruim 700 km gedaan, 3 achterbanden, lekke voorband (snel gerepareerd door Tubliss), kabel storing. Heerlijk gereden en niet te warm. Het gemiddelde is voor mijn begrippen hoog geweest maar dat komt door de Beta voorop. Al met al een geslaagde week zonder noemenswaardige blessures en pech.
Morgen rijden ze direct door naar Gieterveen, ik wens jullie een geslaagde meeting.
Gr
R
Zappa
Big88
Zappa goes Lap 2017
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Mooi Rene,
Lees door de regels heen, dat je Beta goed bevalt, en met 'n grote smile op die brommer zit,
Fotos staan al op de Facebook pagina van jullie koffiestop......
Toch wel door de beek gereden, of werd er geen natte sok trofee uitgedeeld deze keer ??
@ Leo lees je mee ??? zo kan 't ook n hele week rijen en nix slopen.....
Gr
Lees door de regels heen, dat je Beta goed bevalt, en met 'n grote smile op die brommer zit,
Toch wel door de beek gereden, of werd er geen natte sok trofee uitgedeeld deze keer ??
Gr
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
Sjeeezus wat ben ik er ziek van, ziek van jalouzie. Ik herken het terras, wat niet eens op de foto staat............
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Eeeej, die Beta is al helemaal vies, net niuewt man en dan al zo smerig. Dat ding is alleen om naar de bakker te rijden.........joebar2dakar schreef:Mooi Rene,
Gr
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Een Beta hoef je maar 10 uur in te rijden. Tis natuurlijk geen Honda / BMW /Husqadinges of KTM maar die zijn voor echte motorrijders, ik ben er erg blij mee. Met dit ding kan ik paadjes doen die de Braboos niet aandurven. En ik hoef geen mengsmering te maken (zoals bij de andere 2 takten) al is de benzinetank na 130 km wel erg leeg, dan val ik er zowieso af door de vermoeidheid. Je had de van Zappa moeten zien nadat ie er een stuk op had gereden !!! Nogmaals petje af voor de echte Big rijders die zo hard off the road durven gaan.
Fijn weekend, moet lagere stepjes gaan maken voor die andere merken.
R
Fijn weekend, moet lagere stepjes gaan maken voor die andere merken.
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
-
God wat een lekker weekje en wat was dat werken weer wennen...
Dik 700km off-road in 5 dagen, René gaat als een speer op zn Beta, vooral bij de lastige steile klimmen en zag er een stuk minder moe uit aan het eind van de dag.
Ook veel meer steile lastige klimmetjes en afdalingen dan vorig jaar, echt Dat en 130 tot 160km per dag zorgde er wel voor dat we wat vroeger in bed lagen dan vorig jaar
KTM had wat moeite met de steile klimmen in zn 2 op lage toeren dus maar een kleinere voortandwiel er op, tokte daarna mooi naar boven maar werd wel een echte gifkikker bij hogere toeren, ding liep nog maar 130 max
Beta van René is echt een hele leuke brommer, super licht en giftig in hoge toeren maar koppel onder in in zn 6e versnelling
En respect voor big88, op zn standaard Big maar achter ons blijven hangen
3 achterbanden versleten en wat klein spul kapot, was een pracht week, bedankt René!!
Mooie pauze plek
Lekker gekookt
Koffie
Kleintjes tellen niet
big88 overwon een persoonlijke vijand
Dik 700km off-road in 5 dagen, René gaat als een speer op zn Beta, vooral bij de lastige steile klimmen en zag er een stuk minder moe uit aan het eind van de dag.
Ook veel meer steile lastige klimmetjes en afdalingen dan vorig jaar, echt Dat en 130 tot 160km per dag zorgde er wel voor dat we wat vroeger in bed lagen dan vorig jaar
KTM had wat moeite met de steile klimmen in zn 2 op lage toeren dus maar een kleinere voortandwiel er op, tokte daarna mooi naar boven maar werd wel een echte gifkikker bij hogere toeren, ding liep nog maar 130 max
Beta van René is echt een hele leuke brommer, super licht en giftig in hoge toeren maar koppel onder in in zn 6e versnelling
En respect voor big88, op zn standaard Big maar achter ons blijven hangen
3 achterbanden versleten en wat klein spul kapot, was een pracht week, bedankt René!!
Mooie pauze plek
Lekker gekookt
Koffie
Kleintjes tellen niet
big88 overwon een persoonlijke vijand
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Thx,
Ben dankbaar voor het schoonplukken van de tuinmuur, had ikzelf de moed niet voor.
Vond het ook leuk dat Big88 wat modificaties uitvoerde, zoals lagere stepjes/rem- en schakelpedaal en een wat sterkere achterveer, het magazijn was weer eens nuttig.
Heb de week erop met 2 500XT's achter me gereden en weer 400 km gedaan, heb nu wel ff genoeg al is de Beta wederom voorzien van wat eigenbouw fratsen
R
Ben dankbaar voor het schoonplukken van de tuinmuur, had ikzelf de moed niet voor.
Vond het ook leuk dat Big88 wat modificaties uitvoerde, zoals lagere stepjes/rem- en schakelpedaal en een wat sterkere achterveer, het magazijn was weer eens nuttig.
Heb de week erop met 2 500XT's achter me gereden en weer 400 km gedaan, heb nu wel ff genoeg al is de Beta wederom voorzien van wat eigenbouw fratsen
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)