Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Dat zijn zooooveeeel klachten om uit te kiezen
Big Bigger Tiger en weer Big
Ja, ik snap er zelf ook niks van. Er staat pas 140dkm op de teller en nu kapt i er ineens meezappa.suzuki schreef:Huh? das toch de beste motor van het beste merk wat nooit kapot gehad en het beste rij en nooit verslijt
Ga mun garantieformulier er nog eens bijpakken want dit kan natuurlijk niet.
Bij de letter "H" kwam er een verdachte bovendrijvenzappa.suzuki schreef:Balen! zou denken dat het snel gevonden is, rijden genoeg van die dingen rond dus alle storingen en oorzaken zouden toch wel bekent zijn...
Leo schreef:Ja, ik snap er zelf ook niks van. Er staat pas 140dkm op de teller en nu kapt i er ineens meezappa.suzuki schreef:Huh? das toch de beste motor van het beste merk wat nooit kapot gehad en het beste rij en nooit verslijt
Ga mun garantieformulier er nog eens bijpakken want dit kan natuurlijk niet.
Bij de letter "H" kwam er een verdachte bovendrijvenzappa.suzuki schreef:Balen! zou denken dat het snel gevonden is, rijden genoeg van die dingen rond dus alle storingen en oorzaken zouden toch wel bekent zijn...
Is dat je ballenverwarming?
Nat geworden zeker.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Huh? Je zou denken dat ze die nu toch betrouwbaarder zouden maken tegenwoordig. Herinner me dat zo een Hall gever vroeger ook vaak kapot ging. Zowel van de auto 's als de motoren. Ik liet mijn leverancier altijd (niet BMW) onder het Bosch nr zoeken . Dat was vaak veel goedkoper.
Futurist
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Ja het ergste verschil was bij een R1100S een gele uit??
Daar koste de pick up spoel bij BMW bijna fl300 en bij Bosch voor mij netto fl110,=
Die heb ik onthouden op nooit BMW te gaan rijden.
Futurist
Daar koste de pick up spoel bij BMW bijna fl300 en bij Bosch voor mij netto fl110,=
Die heb ik onthouden op nooit BMW te gaan rijden.
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Heel wijs besluit geweest van je Cor.futurist schreef: Die heb ik onthouden op nooit BMW te gaan rijden.
Futurist
Die 200,000 gulden zitten nu in 6 motoren van een ander merk ( en een berg onderdelen ) en die staan ook stil.
Ik heb inmiddels een nieuwe voor 75 euro thuis en we gaan kijken of het dat was.
Nou die fl200,= was niet van mij hoor maar voor die armes sukkel die de motor had en ik hem zo betaalbaar aan het rijden kon houden.
Stil staan ze niet hoor, niet allemaal tegelijk aan het rijden maar afgelopen week de eerste keer aan geprobeerd hoe het ging in het zadel. Ik had pas geleden zijn film gezien dus ben hem maar eens op gaan zoeken. Het viel niet echt tegen, net zo veel pijn als met niet motorrijden. Na 2,5 uur wel weer blij dat ik thuis was. Aan het uithoudingsvermogen moet duidelijk nog gewerkt worden.
futurist
PS, gelukkig viel de prijs mee Leo, was het niet door te meten of het aan de pick up lag? Meestal mag je electronische onderdelen niet retourneren en dat zou zonde zijn als het er niet aan ligt. Volgens mij kan je met een goede multimeter controleren of de pick up een signaaltje geeft. Wel lastig met "af en toe" storingen.
Stil staan ze niet hoor, niet allemaal tegelijk aan het rijden maar afgelopen week de eerste keer aan geprobeerd hoe het ging in het zadel. Ik had pas geleden zijn film gezien dus ben hem maar eens op gaan zoeken. Het viel niet echt tegen, net zo veel pijn als met niet motorrijden. Na 2,5 uur wel weer blij dat ik thuis was. Aan het uithoudingsvermogen moet duidelijk nog gewerkt worden.
futurist
PS, gelukkig viel de prijs mee Leo, was het niet door te meten of het aan de pick up lag? Meestal mag je electronische onderdelen niet retourneren en dat zou zonde zijn als het er niet aan ligt. Volgens mij kan je met een goede multimeter controleren of de pick up een signaaltje geeft. Wel lastig met "af en toe" storingen.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Lastige van storing aan de hallgever van deze serie is dat het of de pick ups zijn of de draden die na jaren van warm/koud het begeven.futurist schreef:PS, gelukkig viel de prijs mee Leo, was het niet door te meten of het aan de pick up lag? Meestal mag je electronische onderdelen niet retourneren en dat zou zonde zijn als het er niet aan licht. Volgens mij kan je met een goede multimeter controleren of de pick up een signaaltje geeft.
Dus oude opsturen naar "mannetje" en geheel nieuwe ( met goed doorgemeten op pick ups ) set krijgen is dan de oplossing vonden wij voor veel tijd en frustraties besparen.
Dat is dus precies wat de signalen zijn van een kaduuk hallgever ( en je toerenteller geeft vreemde reacties )futurist schreef:Wel lastig met "af en toe" storingen.
Stond ik nog op een zonovergoten terras met bak koffie maar ik ken ook een verhaal in de stromende regen langs de snelweg
Nou dan kom ik goed weg hoor
En zo heeft ieder merk wel weer zijn "hik ups".
Zo staan die Futura`s r om bekend dat er allemaal hele oude mannen op rijden
Maar gaaf dat je weer "on the road " bent
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Yep, als er kutklusjes zijn
Big Bigger Tiger en weer Big
-
- Berichten: 563
- Lid geworden op: wo apr 01, 2009 22:33
- Locatie: De haven van 't Gooi
Heb je je BIG fout geparkeerd?Ouwe Reus schreef:Maar duiken in een diepe sloot.
Het enige waar ik in duik is in bed btw...
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Iets zegt me, dat de gevraagde informatie niet naar boven komt
Big Bigger Tiger en weer Big
Had de crazy wezel niet een heeeeeel sterke magneet om mee te vissen
haalde hij zelfs brandkasten mee naar boven als ik het me goed herinner
op één van je laatste foto's was je er nog niet af gevallen
haalde hij zelfs brandkasten mee naar boven als ik het me goed herinner
op één van je laatste foto's was je er nog niet af gevallen
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Nou, ik heb niks in de plomp laten vallen, maar wil er wel graag wat uitvissenEdwin schreef:Nou vertel... Wat ben je kwijt en heb je in de plomp laten vallen? Ben nu wel benieuwd...
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Ja Watte, ken je zo Dr Biggen zoeken in de Amsterdamse grachten..................BIG88 schreef:https://www.marktplaats.nl/a/doe-het-ze ... 16HNmDMzCQ
Een hele container lijkt me iets te veel van het goede
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Wil een paar kortere rem/koppelings-hendels, maar de keuze voor de BIG is klein.
Zouden de hendels van de V-strom 650/1000 of DR650 kunnen werken?
Zouden de hendels van de V-strom 650/1000 of DR650 kunnen werken?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
- Berichten: 563
- Lid geworden op: wo apr 01, 2009 22:33
- Locatie: De haven van 't Gooi
Geloof dat ik nog een afgezaagde koppelingshendel heb liggen mocht je daar mee geholpen zijn.Ouwe Reus schreef:Wil een paar kortere rem/koppelings-hendels, maar de keuze voor de BIG is klein.
Zouden de hendels van de V-strom 650/1000 of DR650 kunnen werken?
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
Gaat niet gezaagd worden in/ aan mijn varken jongens.
Bij de OTR training heb ik gereden met andere hendels waarbij je beter met twee vingers kan remmen en met de andere vingers gewoon het het handvat kan vasthouden. Met de standaard hendeltjes van de BIG gaat dat gewoon niet. Daarom op zoek naar andere hendels. Op eBay genoeg leuke dingen zien staan, kort/lang/verstelbaar in diverse vormen en in elke kleurencombinatie .
Bij de OTR training heb ik gereden met andere hendels waarbij je beter met twee vingers kan remmen en met de andere vingers gewoon het het handvat kan vasthouden. Met de standaard hendeltjes van de BIG gaat dat gewoon niet. Daarom op zoek naar andere hendels. Op eBay genoeg leuke dingen zien staan, kort/lang/verstelbaar in diverse vormen en in elke kleurencombinatie .
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.