Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ja, ik snap er zelf ook niks van. Er staat pas 140dkm op de teller en nu kapt i er ineens meezappa.suzuki schreef:Huh? das toch de beste motor van het beste merk wat nooit kapot gehad en het beste rij en nooit verslijt
Bij de letter "H" kwam er een verdachte bovendrijvenzappa.suzuki schreef:Balen! zou denken dat het snel gevonden is, rijden genoeg van die dingen rond dus alle storingen en oorzaken zouden toch wel bekent zijn...
Leo schreef:Ja, ik snap er zelf ook niks van. Er staat pas 140dkm op de teller en nu kapt i er ineens meezappa.suzuki schreef:Huh? das toch de beste motor van het beste merk wat nooit kapot gehad en het beste rij en nooit verslijt![]()
Ga mun garantieformulier er nog eens bijpakken want dit kan natuurlijk niet.
Bij de letter "H" kwam er een verdachte bovendrijvenzappa.suzuki schreef:Balen! zou denken dat het snel gevonden is, rijden genoeg van die dingen rond dus alle storingen en oorzaken zouden toch wel bekent zijn...
Heel wijs besluit geweest van je Cor.futurist schreef: Die heb ik onthouden op nooit BMW te gaan rijden.
Futurist
Lastige van storing aan de hallgever van deze serie is dat het of de pick ups zijn of de draden die na jaren van warm/koud het begeven.futurist schreef:PS, gelukkig viel de prijs mee Leo, was het niet door te meten of het aan de pick up lag? Meestal mag je electronische onderdelen niet retourneren en dat zou zonde zijn als het er niet aan licht. Volgens mij kan je met een goede multimeter controleren of de pick up een signaaltje geeft.
Dat is dus precies wat de signalen zijn van een kaduuk hallgever ( en je toerenteller geeft vreemde reacties )futurist schreef:Wel lastig met "af en toe" storingen.
Heb je je BIG fout geparkeerd?Ouwe Reus schreef:Maar duiken in een diepe sloot.
Nou, ik heb niks in de plomp laten vallen, maar wil er wel graag wat uitvissenEdwin schreef:Nou vertel...Wat ben je kwijt en heb je in de plomp laten vallen? Ben nu wel benieuwd...
Ja Watte, ken je zo Dr Biggen zoeken in de Amsterdamse grachten..................BIG88 schreef:https://www.marktplaats.nl/a/doe-het-ze ... 16HNmDMzCQ
Geloof dat ik nog een afgezaagde koppelingshendel heb liggen mocht je daar mee geholpen zijn.Ouwe Reus schreef:Wil een paar kortere rem/koppelings-hendels, maar de keuze voor de BIG is klein.
Zouden de hendels van de V-strom 650/1000 of DR650 kunnen werken?