futurist schreef:
mooi kratje op je krik heb je gebouwd, komen dadelijk de wielen wel aan de grnd om hem van de bok af te krijgen? Misschien kras je de onderste frame buizen wel bij er af rijden...
Buiten poten heb ik wel eens later flink last gehad van "stick slip" omdat de slijtage van de glij bussen niet meer helemaal klopte na het omzetten van de buitenpoten...
Oh ja ook nog met 17" achter, gemakkelijker in te leggen schrijf je...
Ik zie op de foto's nog geen geleiderol van de ketting aan het frame boven de achterbrug...
greetz Cor
Ik heb geen maten genomen Cor, als het niet gaat leg ik een balkje onder voor en achterwiel dan gaat het wel.
V.w.b. de vorkpoten, ik ga de buitenpoten laten coaten en als ik de vork weer opbouw wil ik de glijbussen en keerringen toch vervangen. Tenzij de glij bussen nog heel mooi zijn.
Het makkelijker inleggen werd geschreven door Leo, ik kon dit setje banden overnemen voor een mooi prijsje dus ik ga het proberen. Rustig aan doe ik zowiezo, ik heb zeker een jaar of 3 niet gereden dus alles is weer nieuw.
De geleiderol zit er op, geen zorgen.
Heb gister en vandaag weer het een en ander gedaan.
Het stuur, vork en aanbouwdelen zitten er allemaal op, kabels zijn allemaal netjes weggelegd en waar nodig afgesteld. Het scherpe oog zal het voorwiel missen, kwam er vandaag achter dat die weer plat was dus ik heb binnenband #2 ook om zeep geholpen
Wiel ligt nu bij de lokale motorzaak, ik ga niet gokken op 3 x scheepsrecht
Voorlopig het originele voorspatbord erop, als ik de vorkpoten na het coaten ga wisselen wil ik graag de vorkversteviging van Hessler hebben en dan ga ik kijken voor een ander spatbord, een spatbord van een srad 750 schijnt mooi te passen.
Heb het hobbybob beugeltje voor de decomp een beetje getrimd, in de 1ste uitvoering raakte hij de tank.
De tank is nu ook gemonteerd, de oplettende kijker ziet een andere bestickering, al het tupperware van Frankie is bij zo'n beetje iedere bevestiging kapot en de tupperware van Ugly is niet veel beter. Ik heb ooooit eens een set van CW gekocht wat nog in de schuur lag en dat set ziet er niet uit maar is wel helemaal heel(
en stiekum begin ik wel een beetje gecharmeerd te raken van het lelijke eendje met een heel mooi frame enz.).
Leo schreef:Ik zou wel een
plaatsen hoor anders komt er veel rommel binnen
GEFELICITEERD !
Ik heb er een filter opgezet Leo
de antrapper schreef:Hij loopt prima, stuk onderbroek voor de carb's en zadel erop en gaan

Helaas had ik geen onderbroek zonder kleurmarkeringen...
En verder heb ik een hoop details afgewerkt.
De linkdelen zijn gedoneerd door Stoeisoez, ik heb gecoate linkdelen maar daar moeten nog lagers in, de achterveer van Ugly ga ik nog netjes maken en zodra ik een gecoate achterbrug heb kan ik dan alles in 1 x wisselen.
En deze spanband had het niet naar zijn zin vlak naast de uitlaat
Morgen begin ik bij mijn nieuwe baas dus er zullen wat minder updates zijn, langzaam maar zeker word het wat