Daarna in één ruk door naar Noord Holland waar ik carb-bijstand ging verlenen. Voorbij Amsterdam brak het zonnetje door. Heerlijk, en half uurtje later was ik op mijn bestemming. Dagje gesleuteld met Laurens. Fijne vent, leuk bezig geweest, prachtig weer en de (36mm) carbs bijna op orde gekregen. Wel redelijk veel onverwachte en zaken opgelost. Keer een lege tank, een gesloten brandstofkraan, een keer een gasschuif die stond te klapperen, een keer een geblokkeerde gasschuif en een brandstofpomp die niet helemaal naar behoren functioneerde. Los van het sproeierstoeien en spelen met de gasnaalden. Natuurlijk ook best wat gelachen. De finale afstelling voor WOT niet kunnen doen vanwege twijfels over de de brandstofpomp. Maar binnen de legale snelheden geen klagen

Over snelheden gesproken: op de weg terug heb ik ongemerkt 158km/h gereden volgens mijn DomDom

Was bijna thuis, toen er een paar emmers water uit de hemel vielen. Maar ja, lekker belangrijk. BIG rijd echt geweldig. Geen klap verkeerd, wat een bruut apparaat. Blok OK, elektra OK en carbs nog ietsje te rijk maar OK. 100% pretmasjien.
Was een zinvolle dag en inmiddels

Edit: Die vreemde hoge snelheid moet een misrekening zijn van de DomDom op basis van de afgelegde route. Soms rij ik ook ook gewoon op de snelweg en dan opeens volgt de waarschuwing dat er maar 50km/h gereden mag worden, maar dat geldt dan voor de naastgelegen B-weg. Ben ook over de nieuwe A4 gereden, en daar reed ik volgens de DomDom over een weiland, haha. Nadere inspectie leert dat mijn werkelijk gereden max snelheid 134km/h was