Heb je al een revisiesetje geprobeerd voor de remplunjer ?Brun05 schreef: heeft iemand behalve remolie vervangen nog ideeën hoe de werking te verbeteren?
Voorbeeld
http://www.dr-big-shop.de/BIG_Bremse.html nr 687 of 1256
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Heb je al een revisiesetje geprobeerd voor de remplunjer ?Brun05 schreef: heeft iemand behalve remolie vervangen nog ideeën hoe de werking te verbeteren?
Edwin schreef: , en ik met mijn 100 kg dansend aan de andere kant .
Welkom!bodieman2012 schreef:Na wat jaartjes lezen toch maar besloten uit de annonimiteit te stappen en wat actiever te worden op dit forum. Vandaag de Big uitgelaten met het pas gemonteerde K&N lufi van Ouwe Reus.Wat een verschil!! ook qua geluid...de open pro duro laat nu nog meer van zich horen. (verwachte) tegenvaller is wel dat nu dus de afstelling aangepakt moet worden.
Zolang je het maar thuis doet en niet mee neemt naar de meeting vinden wij het OKOuwe Reus schreef: Oow, wat heb ik rijden op het Zwarte Kreng gemist.
Minder olie is minder demping en zal de wegligging niet ten goede komen. Maar kan je best een paar weken uitstellen bij kleine lekkage, al zou ik gewoon wat nieuwe vorkolie, oliekeerringen en stofafdichtingen kopen. Kost je de kop niet en de boel is een paar uur weer fris.Brun05 schreef:Zie wel dat de voorvorkkeerring op de velg gedruppeld heeft...shit. Dat heb ik nog nooit gedaan...proberen of uitbesteden.
Is doorrijden, tijdelijk uiteraard, gevaarlijk?
Neem een postduif mee, voor het geval dat je verdwaalt...Leo schreef: Volgende stap : GPS leren. ( kijken of ik in Gieterveen kan komen op eigen houtje )
Mocht je die telefoon kwijt willen, ruimte creëren is niet moeilijk, dan houd ik me aanbevolenIk heb alles maar ff een beetje georganiseerd in m'n 2.5 verdiepings torenflat schuur want het paste niet meer.