Volgens mij zijn er meer exbiggers dan biggersLeo schreef:idd een exbigger![]()

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ouwe Reus schreef:StoeiSoeS deelt weer klappen uit.
Wereld van verschil met nieuwe dikkkke kabels naar massa en startmotor. Kabelboom rondom startrelais opnieuw geïsoleerd. Ook het ontbreken van de magneetklep voor de decompresseur heeft effect. Per saldo heb ik het gevoel dat de startmotor 1,5X harder draait![]()
De voorbereidingen om de accessoire-kabelboom te verbeteren lopen vertraging omdat
A. Als ik de voorrem gebruik gaan de stadslichten branden
B. Als ik de stadslichten losgooi branden mijn dimlichten niet meer (en grootlicht wel)
Duzzzz, weer een hickupBTW: in de de kabelboom heb ik NIET geknipt en de accessoire kabelboom ligt los
Waarschijnlijk is dit een probleem wat al langer aan de orde is, heeft ws nix te maken met de rooksignalen
Heb ik gedaan Cor, maar mijn (auto) startkabelklemmen krijg ik echt niet tussen frame/carbs en op startmotor geklemdfuturist schreef:Had nou maar GELIJK naar mij geluisterd![]()
De aluminium tape op de buitenkant van de reflectoren heb ik aangebracht toen ik nog met Xenon reed.Edwin schreef:Dat kleine stadslichtje zit toch met een rubbertje vast in de reflector? Hoe kan dat uitscheuren? Foto...