Vervanger voor MEFO stonemaster gevonden

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Rammelbak

zappa.suzuki schreef:@ Rammelbak, jij kijkt volgens mij naar een wereld reisband, dan denk je aanTKC80 E09 en dergelijke :wink:
Dat ook, maar ik ben nog niet weg. Dus voor nu probeer ik ook wat beter te begrijpen welke band nou wat goed doet en waarom. Vandaar al mijn vragen :D
:zwaaien:
Leo

Is het blok van die wereldreis TTR alweer gemaakt dan ?
Rammelbak

Haha nee dat helaas nog niet. Zoals je in het topic van JVA kan lezen, zit hij nog in de voorbereidende fase. Als alle technieken en vooral de speciale gereedschappen om die technieken uit te voeren gereed zijn, dan is het blok vrij vlot weer aan de gang. Maar dat is waarschijnlijk pas in het najaar, dus er zal weinig zand gehapt worden. Behoorlijk jammer, want de paar ritten die ik gereden heb bevielen erg goed. Misschien moet ik eens kijken of ik de asfaltfiets niet kan ruilen voor iets meer zandwaardigs... Iemand ideeën?
Ik zag dat de Suzuki SV650 "adventure" van DaBit weer in de verkoop staat... :wink:
:zwaaien:
Leo

Rammelbak schreef:Haha nee dat helaas nog niet. Zoals je in het topic van JVA kan lezen, ........
Jij bent volgens mij de enige hier die dat topic leest.

Rammelbak schreef: Misschien moet ik eens kijken of ik de asfaltfiets niet kan ruilen voor iets meer zandwaardigs... Iemand ideeën?
Ik zag dat de Suzuki SV650 "adventure" van DaBit weer in de verkoop staat... :wink:
Dat project heb ik eens op gereden en dat rijdt als een tiet. Heerlijk V2 powerblokje met lange veerwegen.
Als je daar een testrit op maakt koop je die en gaat de TTR er meteen uit en ga je de reis op de SVprojectfiets maken.

O wacht...........dat hebben we je al in lapland vertelt,
:slaan:
Plaats reactie