1 NOVEMBER winterbikkelrit 2015
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- de antrapper
Ik snurk toch harder dan jij langsbrléren kan
ik bedoel dan neem ik wat extra gereedschap mee, zeg maar een soort ANWB steunpunt
ik bedoel dan neem ik wat extra gereedschap mee, zeg maar een soort ANWB steunpunt
Big Bigger Tiger en weer Big
- de antrapper
Big Bigger Tiger en weer Big
Vant weekend de route wat aangepast.
Boer X laat zijn mais voorlopig staan dus dat stukje even verlegd uit voorzorg.
Verder geven de weersverwachtingen weinig regen tot 1 nov en een beetje WBR moet toch wel nattigheid hebben dus er zijn extra slootkanten toegevoegd en een stukje wat wij "bunzingroad " noemen en daar staat altijd water ( uit de oertijd denken wij ).
Boer X laat zijn mais voorlopig staan dus dat stukje even verlegd uit voorzorg.
Verder geven de weersverwachtingen weinig regen tot 1 nov en een beetje WBR moet toch wel nattigheid hebben dus er zijn extra slootkanten toegevoegd en een stukje wat wij "bunzingroad " noemen en daar staat altijd water ( uit de oertijd denken wij ).
- Edwin
- Contacteer:
Er is vast een toeristische route voor mij voorhanden...en anders kijk ik eerst hoe Cor zich een weg baant hahaha. Je denkt toch niet dat ik door die shit heen ga rijden hé!
En waarom rijdt Rammelbak niet mee?
En waarom rijdt Rammelbak niet mee?
Assumption is the mother of all fuck ups
Heb ooit eens een hond uit een greppel getrokken met die dreg uit Leo zijn oertijd...oef wat een lucht.
Ach, ieder zijn meug
Ach, ieder zijn meug
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Nope. De WBR is samen uit samen thuisEdwin schreef:Er is vast een toeristische route voor mij voorhanden...
Tip van flip: blijf zover mogelijk van die sloot weg die er langs ligt..........................Edwin schreef: en anders kijk ik eerst hoe Cor zich een weg baant hahaha.
Weigeren staat gelijk aan eeuwig hoongelach op iedere rit / meeting daarnaEdwin schreef: Je denkt toch niet dat ik door die shit heen ga rijden hé!
Zie pagina 1Edwin schreef: En waarom rijdt Rammelbak niet mee?
-
tja het vooraan rijden heeft 2 nadelen... je ziet andere niet ploeteren en iedereen ziet jou ploeteren
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Je ging toch al shaggies draaiend/rokend rondjes om ons heen rijden ?zappa.suzuki schreef:tja het vooraan rijden heeft 2 nadelen... je ziet andere niet ploeteren en iedereen ziet jou ploeteren
Leuke van als eerste door bunzingroad rijden is dat je aan het eind kan stoppen en alle anderen kan zien vechten om er door te komen.
Niet op je motor blijven zitten dan want de stank is niet te harden.
Maar er zijn nog een paar stukken waar je als eerste die er doorheen / overheen / onderdoor is kan stoppen en omdraaien om de rest te zien ploeteren hoor.
We hebben er een gevarieerd ritje van gemaakt met voor iedereen wat. Speciaal voor Edwin zijn er bijv. geen stops opgenomen in de rit.
-
Zal nog ff een rondje doen in mn eigen achtertuin voor ik jou kant op kom, is echt al lang geleden dat ik gereden heb..
Blij dat we niet stoppen als we zo gaan stinken
enne om voor te rijden heb ik wel een gps track nodig
Blij dat we niet stoppen als we zo gaan stinken
enne om voor te rijden heb ik wel een gps track nodig
-
Ha das leuk, dus moet mn roadbookset monteren? maak je er wel werk van.......
Ach , opa houdt wel van wat ouderwets handwerkzappa.suzuki schreef:Ha das leuk, dus moet mn roadbookset monteren? maak je er wel werk van.......
Haal de sjit maar vast uit de mottenballen en zet het er maar op want zonder dat kan je niet voorrijden op de WBR
-
Ach, kost me een kwartiertje, gratis onverwoestbare steun gemaakt met oude zooi van t werk, schuif t roadbook er zo in, wiel sensor op de voorvork en duimschakelaars op t stuur, kabels vast zetten en klaar [ ja ooit voor een leuke prijs van die profi elektrische rally zooi gescoord ]
is er in 5 minuten er weer af
ik krijg ook altijd allerlei spul snel van mijn Dr af, soms wel sneller maar dan hangt het wel slordiger in het struweel als anders...zappa.suzuki schreef:Ach, kost me een kwartiertje, gratis onverwoestbare steun gemaakt met oude zooi van t werk, schuif t roadbook er zo in, wiel sensor op de voorvork en duimschakelaars op t stuur, kabels vast zetten en klaar [ ja ooit voor een leuke prijs van die profi elektrische rally zooi gescoord ]
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
futurist schreef: ik krijg ook altijd allerlei spul snel van mijn Dr af, soms wel sneller
Er zitten een paar passages in de rit waarbij je in 1 klap alles eraf kan rijden zonder enige vorm van inspanning te hoeven verrichten.
Of het daarna nog past durf ik niet te zeggen.
Had ik al geschreven dat deze winterbikkelrit 2015 geheel voor eigen risico is en de orga niet aansprakelijk te stellen is voor het vrijwillig volgen van de route ?
Aankomend weekend gaat de gehele route , die voor de nieuwe stukken digitaal uitgezet is in het totaal in eggie getest worden.
Ziet er trouwens naar uit dat u kwa weertype de juiste dag voor het ritje gekozen heeft
Knap gedaan heren !
De route is op delen hetzelfde als de afgelaste van vorig jaar.
Dus deze en deze ( bunzingroad )
Hebben we er ingelaten en we hebben andere delen toegevoegd.
Vraag van de orga aan de deelnemers:
- wat is uw planning kwa dag van arriveren , eten /drinken indien u blijft slapen -
Ziet er trouwens naar uit dat u kwa weertype de juiste dag voor het ritje gekozen heeft
Knap gedaan heren !
De route is op delen hetzelfde als de afgelaste van vorig jaar.
Dus deze en deze ( bunzingroad )
Hebben we er ingelaten en we hebben andere delen toegevoegd.
Vraag van de orga aan de deelnemers:
- wat is uw planning kwa dag van arriveren , eten /drinken indien u blijft slapen -
Edwin schreef:Ben dit weekend ook al vanaf vrijdag op pad geweest, dus de winterbikkelrit wordt een ééndaags evenement voor mij. Veni Vedi en hopenlijk Vici
ik heb op basis van resultaten behaald in het verleden een schatting gemaakt van het in te kopen bier en uhhhh........
-
Ga ook lekker in mn eigen nest pitten zaterdag en dan op naar de rit der ritten
-
10 uur? is 100km toch? das 2 uur rijden bij een normale rit en 3 uur bij een zware