ik bedoel dan neem ik wat extra gereedschap mee, zeg maar een soort ANWB steunpunt

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Nope. De WBR is samen uit samen thuisEdwin schreef:Er is vast een toeristische route voor mij voorhanden...
Tip van flip: blijf zover mogelijk van die sloot weg die er langs ligt..........................Edwin schreef: en anders kijk ik eerst hoe Cor zich een weg baant hahaha.
Weigeren staat gelijk aan eeuwig hoongelach op iedere rit / meeting daarnaEdwin schreef: Je denkt toch niet dat ik door die shit heen ga rijden hé!
Zie pagina 1Edwin schreef: En waarom rijdt Rammelbak niet mee?
Je ging toch al shaggies draaiend/rokend rondjes om ons heen rijden ?zappa.suzuki schreef:tja het vooraan rijden heeft 2 nadelen... je ziet andere niet ploeteren en iedereen ziet jou ploeteren
Ach , opa houdt wel van wat ouderwets handwerkzappa.suzuki schreef:Ha das leuk, dus moet mn roadbookset monteren? maak je er wel werk van.......
ik krijg ook altijd allerlei spul snel van mijn Dr af, soms wel sneller maar dan hangt het wel slordiger in het struweel als anders...zappa.suzuki schreef:Ach, kost me een kwartiertje, gratis onverwoestbare steun gemaakt met oude zooi van t werk, schuif t roadbook er zo in, wiel sensor op de voorvork en duimschakelaars op t stuur, kabels vast zetten en klaar[ ja ooit voor een leuke prijs van die profi elektrische rally zooi gescoord
]
is er in 5 minuten er weer af
futurist schreef: ik krijg ook altijd allerlei spul snel van mijn Dr af, soms wel sneller
Edwin schreef:Ben dit weekend ook al vanaf vrijdag op pad geweest, dus de winterbikkelrit wordt een ééndaags evenement voor mij. Veni Vedi en hopenlijk Vici