Bij het vrijdags naar huis rijden begon het gezeik al met een lekke band rijden.. was alweer even geleden maar het voelde toch weer vertrouwd met de bandenlepels.
Carburateurs er uit gehaald gezien ze steeds een benzine spoor achterlieten..
Gevonden mankementen:
1 gasnaald was afgeknipt, 1 membraan zat 1/3 los in de carb., 1 vlotter was ooit afgebroken en weer geplakt
![Kwaad/Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Ritje naar het Big-magazijn in Uje om spulletjes te halen, carbs weer in elkaar, toen kwam ik er achter dat er toch wel een speciaal slangetje tussen de pomp en de carburateurs zit, aan de ene kant 8mm en aan de andere kant 6, helaas was deze ook rot.
Knutselproject van gemaakt met een vooroorlogs koperen T-stuk, ene kant 8 andere kant 6 en een kant afgeplugd
![Toosten/Cheers :toost:](./images/smilies/toost.gif)
Toen begon de benzine kraan in eens uit het niets een waterval van benzine.. lek..
![Rollende ogen/Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
nu staat ie nog niet helemaal tof afgesteld (basis afstelling) maar hij lijkt veel te rijk te lopen (voorbocht meteen lichtgevend rood) en onderin geen power, bovenin een raket.
Nu bedacht ik me dat ik op het werk een ultra hippe 4gasmeter heb, kan ik hem daar mee afstellen? want nu is het natte vinger werk (ik hou wel van vingeren maar niet mijn motor) en dan speel ik misschien gewoon op safe.
Alvast hartelijk dank voor uwe reactie.