En Sander vind het misschien ook wel wat, al rijd ook hij katoem tegenwoordig.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
VIP Ronny, Gerke Celsa en Lars ( reminder als BIGnl`er ) hebben net een PB ontvangen van me.BIG88 schreef:Zeg je Gerke dan zeg je Ronny![]()
En Sander vind het misschien ook wel wat, al rijd ook hij katoem tegenwoordig.
de antrapper schreef:Bedoel je dat we nu de foto`s van allemaal dames moeten posten ?
Was precies de bedoeling. Wij zorgen voor de data, de uitnodigingen aan VIP, een nette camping ( met fikkie steek facilititeit ) en de ritten en verders is het hoe het hier op het forum er altijd al aan toe gaat : "vrijheid blijheid". Eten / drinken / tijden van aankomst / vertrek is geheel voor eigen inzicht.de antrapper schreef:Nog even een idee van praktische aart, ik zou voorstellen het gebeuren niet te overorganiseren, ik bedoel , maak de randvoorwaarden , bv waar en wanneer ,maar laat zaken als reserveren , betalen, eten ,drinken enz. een ieder voor zichzelf regelen.
Dit om te voorkomen dat je een hele administratie op moet tuigen, en dat men vastgepind wordt op zaken.
Gewoon heel basic.
Maakt niet uit Ed.Edwin schreef:Ouwe Reus : OK
Thoran : Nope
Leo : OK
JB2D : OK
SPGD : OK
Antrapper: OK
DR-BIG: OK
FrankN: mag niet van Ans
Edwin: alleen als de tent van FrankN aan de andere kant van de camping ligt
We reserveren een plekje voor je en als je denkt langst te kunnen komen je bent welkom !Oranje42 schreef:Hoi, bedankt voor het PN en de uitnodiging
Ik weet niet precies, maar in het eind van april is een beproeving von onze speurhonden...
Groeten,
Lars
Hoi BIGbrother,bigbrother schreef:Hallo allemaal
Het lijkt mij geweldig leuk om weer eens een ritje te maken en iedereen weer te zien
Heb mijn BIG gelukkig niet verkocht dus ik zou met jullie goedvinden de meeting willen meemaken
grt onne