Interesse peiling DRBIG meeting 2016

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Hoi BIGgers en BIGvippers,

Vanavond wezen kennismaken met de campingeigenaren en wat dingen doorgesproken.

komt ie:
- iedereen zelf aan-/ en afmelden en bij het afmelden afrekenen.
- iedere BIGrijder kost 7,50 exclusief campingbelasting per dag ongeacht waar je in slaapt of met hoevelen je dat doet :verliefd:
- fikkie stoken mag in een vuurton van de camping en goei stookhout is te koop voor een zacht prijsje op de camping
- Na binnenkomst de hoek zoeken op het veld het verst van de ingang ( ivm herrie voor andere gasten ) / LET OP bij wegrijden op het gras !
- Douches / toilet in de prijs inbegrepen.
- Bier / fris staat gekoeld voor als je eigen spul op is. Kostprijs 1 euro p flesje / merk vergeten te vragen :oops:
- Eten / drinken zelf voor zorgen over alle dagen heen.

Mag van zelf spreken dat we ons netjes gedragen en open uitlaten een no go is op deze familiecamping dus doe er voortijdig iets aan !

Het feest gaat hier plaatsvinden : http://www.hoenderhof.nl/

vragen ? stel ze aan ons ( of via de site van de camping eigenaren als het over de camping zelf gaat )
Laatst gewijzigd door Leo op di okt 06, 2015 12:55, 7 keer totaal gewijzigd.
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

Kleinschalig is misschien al wat lastig, er zijn wat Duitse rijders die betrokken zijn bij BIG NL, Belgische en Nederlandse ereleden zonder BIg en en natuurlijk de Lappalise afdeling.
Kunnen we daar zo aan voorbij gaan ?
have BIG fun

D.F.M.T.
Thoran
Berichten: 821
Lid geworden op: di okt 26, 2010 19:04
Locatie: Enschede

Ik ben voor een mooie wegrit in het weekend, met BBQ en Grolsch of Hertog-Jan :P
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

BIG88 schreef:Kleinschalig is misschien al wat lastig, er zijn wat Duitse rijders die betrokken zijn bij BIG NL, Belgische en Nederlandse ereleden zonder BIg en en natuurlijk de Lappalise afdeling. Kunnen we daar zo aan voorbij gaan ?
Met BIGvippers bedoel ik iedereen die jij beschrijft dus voor mijn gevoel heb ik niemand over het hoofd gezien.
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Lekkere lange off/allroad stukken, beetje weg van de bewoonde wereld, af en toe wat technisch ertussen (ook afhankelijk van het weer) Rond een uur of één, een snackbar. Rond een uur of vier bier en BBQ (hoewel dat laatste ook de Mac kan zijn) Dat lijkt me redelijk ideaal. Dat geploeter door de modder is leuk, maar niet met 2 ton staal tussen je benen, dan moet ik eerst die WR van Hans hebben.

Overigens waardeer ik het ten zeerste dat jullie brabo locals voor ons westerlingen een rit willen uitzetten :-)



OJ
Ouwe Reus
Berichten: 2121
Lid geworden op: za jul 16, 2011 22:38
Locatie: SpikeCity

Goed idee.

Offroad hoeft voor mij persoonlijk niet zo meer. Heb het liefste dat zwarte spul onder de wielen, misschien afgewisseld met wat "allroad voor watjes".
Eindigen met een bierBQ is OK, organisatorisch moet je dat lekker bij een of andere toko wegzetten. In het voorjaar is het nog niet heel warm, maar is wel al de sneeuw weg :wink: en zit nog niet iedereen met de zomer in ged8en (waar eenieder met vrouw, kinders en de hond op vakantie moet). Weekend moet wel lukken. Het Brabantse land is heel geschikt voor een rit. Misschien zelfs een uitschieter naar Z-Limburg, maar dan zit je al errug dichtbij het échte BIG- territorium (DE) :woow:.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

DR-Big schreef: Overigens waardeer ik het ten zeerste dat jullie brabo locals voor ons westerlingen een rit willen uitzetten
Wacht maar tot jullie westerlingen de rekening van het bier gepresenteerd krijgen :lol:
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

Nou dan zal ik de wensenlijst eens ff opsomme vur jou,:

* een baggerritje van 50 km onder t moto hoe vetter des te better, tot je nek in de drek, met je snater door t water, en tot je assen door de plassen.
Afbeelding Afbeelding
Mag ook een ander leuk ritje off-road zijn hoor :mrgreen:

* Dagje asfalt vlammen onder 'n ander moto: veul fun per km !!
Afbeelding

Unne geweldig grote bbq waar al die afgewerkte banden van 't weekend dan gelijk ritueel verbrand kunnen worden !!
Un optreden van onze Ferry
Afbeelding
En un buikdans act van ons aller beste vriendin Piggelmee:
Afbeelding

Ik zeg laat d'n datum mar us doorkomen dah we wat gaan voorbereiden hahhahah
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Lang, zwaar en uitdagend offroad! leuk met 200kg gietijzer tussen de benen zweten! :lol:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Dat zwarte spul zie ik elke dag al. Ook leuk om in een onbekend gebied te rijden, maar daar heb ik een andere motor voor. Met mijn big wil over zand- en bospaden jakkeren. Of over de bergpaden van de Alpen natuurlijk.
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Hallo, das geen motorfiets, maar een fiets met een motor. Met zo'n Husky kan ik ook wel door de bagger.
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

Ben gerust, zal best een leuk ritje worden, en nee dat zal geen zware bagger worden waar je door moet worstelen :mrgreen:
Der is hier genoeg leuks te vinden, :roll:
DR-Big schreef:Hallo, das geen motorfiets, maar een fiets met een motor. Met zo'n Husky kan ik ook wel door de bagger.
Das un uitgestorven ras Husaberg en geen Husky OJ :slaan:
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Kwamen die niet uit dezelfde fabriek?
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

iemand nog een maand in gedachte ? Is wel makkelijk bij het boeken van een nudistencamping.
Verder denk ik dat de enige blub die we dan tegenkomen in de bak van het zwientje tikken ligt.
Lange harde zandpaden hebben we zeker in de aanbieding alsook asfalt doordraaiers ( met een knalhard zandpad erin om je extra allert te houden )
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

DR-Big schreef:Hallo, das geen motorfiets, maar een fiets met een motor. Met zo'n Husky kan ik ook wel door de bagger.
Ach met een Big kom je er ook prima door hoor, en als t volgende stuk wat droger is trek je gas vol open en bij 140 is die Husabeer nergens meer te zien in je spiegel :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Weekendje motor kamperen: april/mei. Daggie zandpaden jakkeren: maart?
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

DR-Big schreef:Weekendje motor kamperen: april/mei. Daggie zandpaden jakkeren: maart?
Je wilt het in 2 delen doen begrijp ik ?
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

Mein Senf dazu; zeggen de buren
Mochten we te bang zijn dat er teveel mensen op af komen dan maak je er gewoon een Triumph Tiger Offroad treffen van,
daar komt gegarandeerd geen hond op af :mrgreen:
En dan kan de rest forumleden van hier zijn :toost:
Zaterdag morgen aankomst op camping met huisjes(Leo), s'middags stukje touren.
einde middag aankomst BBq in de fik steken, en zelf meegenomen dood vlees schroeien, en vooral je eigen bier opdrinken.
Middernacht als iedereen is omgevallen, naar je (eigen) bed .
Zondag morgen ,eieren met spek en koffie, zooi inpakken en opzouten.
Mijn voorkeur voor route, is iets voor echte mannenmotoren ( 240KG +, zonder bestuurder)dat kan zandpaden zijn of een "witteweggetejsroute"


Conclusie; ja het is langer zuipen als rijden nouen? :evil:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

de antrapper schreef: Mijn voorkeur voor route is iets met heel veel blubber op een pad naar een friettent toe gerunt door een italiaan
Gaan we regelen voor je !
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

Ik zal mijn Noordkoreaanse vriend moeten vragen dit forum even te laten hacken als dit zo doorgaat.
Bijlagen
kim.png
kim.png (34.5 KiB) 4165 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

'T zal een verrassing zijn, ik ga voor alles wat geen asfalt is Afbeelding
Maar wil ook de asfaltridders wel eens weerzien / ontmoeten voor de gezelligheid.
Naar keuze vrijdagavond / zaterdagmorgen aankomen, ritje van 10:00 tot 16:00 (loopt toch altijd een uurtje uit) met tussendoor een vetsmelter, dan bier, bbq, bier, niet noodzakelijk van elkaar gescheiden en niet meer dan er met geweld in gaat.
Zondag als iedereen klaar is met Afbeelding een klein ritje om het af te leren, zeg 11:00 > 14:00 ? , nog wat slap geouwetemeier en opzouten.
Zien jullie het zitten om een asfalt en een modderrit te bouwen ?
Een gezamenlijk ontmoetingspunt bij de vetsmelter zou leuk zijn, maar moeilijk te plannen omdat off road altijd wel ergens een tijdverlies optreed.
Old skool roadbook is leuk, iets om in de garmin te laden is ook prima.
D-systeem is waarschijnlijk noodzaak om de toegankelijkheid te vergroten en behapbare groepjes te maken.
Als ik jullie ergens mee kan helpen moet je dat maar even zeggen.
(Maar de huidige volvo is niet meer geschikt om off road na te rijden, ook niet met sneeuwbanden)
have BIG fun

D.F.M.T.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

BIG88 schreef:'T zal een verrassing zijn, ik ga voor alles wat geen asfalt is ...
Afbeelding

BIG88 schreef:Maar wil ook de asfaltridders wel eens weerzien / ontmoeten voor de gezelligheid. Zien jullie het zitten om een asfalt en een modderrit te bouwen ?
We wilden de asfaltgummers ook een programma aanbieden.
JB2D ( husabeertje) kan naast zandritten ook asfaltritten uitzetten dat de rijders savond nog draaierig aan de bar zitten en ik wilde hem vragen om eens in zijn archief te duiken.

BIG88 schreef: Old skool roadbook is leuk, iets om in de garmin te laden is ook prima.D-systeem is waarschijnlijk noodzaak om de toegankelijkheid te vergroten en behapbare groepjes te maken.
Hele goeie !
De ervaring uit het verleden om beginners / gevorderden en profi`s in 1 groep te persen zijn dat uiteindelijk niemand het echt 100% naar zijn zin heeft gehad.
Gaat een punt op de vergadering worden.
BIG88 schreef:Als ik jullie ergens mee kan helpen moet je dat maar even zeggen.
(Maar de huidige volvo is niet meer geschikt om off road na te rijden, ook niet met sneeuwbanden)
:lol:
Even uitleg voor de rest: ergens in 20.. hebben Hans en ik een internationale BIGmeeting gedaan en de route zouden we testen / uitzetten op een vantevoren geplande dag..........en ineens lag alles vol met sneeuw........en deden wij testen met zijn volvo station uit 1980 .

Moet je je voorstellen dat wij door het bos kwamen met die tractor op sneeuwbanden en de mensen hun mond open vielen die daar aan het wandelen waren met de hond
:lol: :lol: :lol:

Zoalangg jij ons blijft helpen met dit soort tips vanachter de laptop vinden wij het helemaal top !
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

Die foto ... :toost:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Voor een zandrit kan ik misschien wat betekenen :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

zappa.suzuki schreef:Voor een zandrit kan ik misschien wat betekenen :wink:
Thx voor het aanbod maar de zandritten die we gebruiken komen uit het stoffige archief en worden opgepoetst voor deze meeting.
Plaats reactie