Hey jongens,
Als het je uitkomt zeker meedoen, ik heb alle edities al gereden samen met Carlo,Dirk,Daniel enz. Super toffe rally,
GEEN wedstijd, het is precies allemaal echt, er word gereden op Roadbook, met de nodige CP's, specials, strafpunten en dergelijke.
Maar op het einde zijn het eigenlijk enkele "gekronomitreerde specials" die de eerste plaatsen bepalen.(kun je voorstellen dat ik verleden uitgave 2de werd in de eindstand)
Dus zo een vaart neemt het niet! Het mooie aan deze Rally is de gemoedelijke sfeer onder de deelnemers, de avonden in de bivac's, lekker gezellig bij praten bij biertje en eten, iederee in zijn eigen tentje, de supermooie landschappen die je elke dag ziet veranderen in het af te leggen parcours enz
De afstand van de routes zijn best te doen.
Als ik het goed voor heb gaan de inschrijvingen weldra open!
Wees er op tijd bij want er is een limiet aan deelnemers.
ps; ja, verleden jaar stond ik op de cover van de flyer en had de eer met het startnummer één rond te rijden (heeft meer na - dan voordelen hoor, altijd als eerste van start gaan (bv7.00h smorgens) is niet zo prettig

)
@ DR-Big
Pinnen jullie maar een datum, dan regellen wij (Carlo,Dirk en ik zelf) wel een super mooi allroad ritje hier in de buurt, we hebben echt een mooie van +-220km