En tja de zuigerveren zaten idd vast geplakt [ of kas versleten] , bovenste brak ook bij de minste aanraking..
Zuiger en cilinder hebben wel wat sporen, moet nog gaan/laten meten of ze nog bruikbaar zijn..

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
zappa.suzuki schreef: Tja rij hem altijd op hoge toeren, wel bij mn laatste rit een beginner er op laten rijden op een terreintje en die reed eigenlijk alleen in de 1 op rustige toeren
Heb wel erg veel gedonder gehad, elke keer met mijn carbs. Als je de foto's zag wat er voor zooi in de brandstoftank zat, en wat -opgelost in benzine- gewoon door de brandstoffilter heen ging is het achteraf wel te verklaren. Heb vanmorgen nog de "nieuwe" tankcoating bekeken, en hier ben ik gerust om.eRDeeWee schreef:Wordt het niet stilletjes tijd om daar eens een voodoo-dokter naar te laten kijken???
Hey Zappa,zappa.suzuki schreef:Tja dat er zooi in je carbs blijft hangen geloof ik niet zo, wel in de leidingen en de tank, al een goede nieuwe benzine filter gestoken?
En heb je na het plaatsen van de tank de leidingen gespoeld voor dat je ze aansloot op de carb?
Cor,futurist schreef:Intresse in de sproeiers en de link van dat carb setje.
Futurist
Weerman boft, het sneeuwt hierzappa.suzuki schreef: En als er morgen gvd geen f*king sneeuw ligt en ik voor niks zo 'n ruzie met de noppenachteband heb gemaakt dan sla ik een weerman op zn @#$%![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()