EGU 79 + verzend voor 2 stuks ( 40 de stuk )CrazyWezel schreef: zit er een groot prijsverschil tussen egu en origineel OEM?
CMS 63 + verzend per stuk
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
CW, hier ff wat ronde bedragen:CrazyWezel schreef:Van die resultaten sta ik wel te kijken.. EGU zou je zeggen dat ze ook een naam hoog te houden hebben....
maar schijnbaar gewoon kneut.
zit er een groot prijsverschil tussen egu en origineel OEM?
Heb een verkeerde keuze gemaakt door gereviseerde tuimelaars te kopen van E**. De nokkenas wordt verkocht als 'nieuw", ook al moet je een redelijke nokkenas "inruilen". De HRT nokkenas is in verhouding goedkoop, geeft wat extra "fun" zonder dat je inlevert op de levensduur van je blok. Rene heeft de HRT nokkenassen ook, en heb hem nog niet horen klagen . Kan je nog niet vertellen wat het verschil is, maar volgens Hessler meer power onderin, zoals het hoort bij een BIG (en niet in het hoge toerenbereik). Een overweging die je moet maken bij de vervanging van de nokkenas: is de BIG voor de lol of is het een daily driver? Als het laatste het geval is, zou ik zelf voor de standaars Suz' nokkenas gaan.CrazyWezel schreef:Dat is wel een flink prijs verschil maar goed als het dan zo weer in de soep loopt ben je verder van huis,
Ben benieuwd wat egu te melden heeft over de loopvlakken(als ze al een reactie geven)
De nokkenas van hessler is toch den op opnieuw geslepen as met andere timing? Geloof dat zappa hem er toen in had zitten en het hem tegen viel qua herrie en vermogensverloop omdat het toeren gebied heel anders werd, ben benieuwd naar jou ervaringen als dit straks in elkaar zit want uit eindelijk staan we allemaal voor het zelfde euvel op den duur gok ik
Precies! Zo'n ding moet wel een beetje karakter hebben hoor, anders had ik wel een honbah gekochtRammelbak schreef:Zo'n probleemloze motor heb ik ook even gehad. Zonder de 'haat' werd de liefde ook een stuk minder intens. De motor is snel verkocht
Ja, dat klopt. Hoe wist je dat, maar heb ik gedaan na een dik jaar .de antrapper schreef:eens komt er een tijd dat je er niet meer omheen kan.................
en eindelijk het reserveblok uitprobeert