Terug van weggeweest, even te druk met andere zaken geweest.
Boel lag al even los vanwege demontage carbs ivm een benzinelek.
Had accubak losgehaald om Lufi naar achteren te kunnen schuiven om de carbs te "lossen"
dacht "ik onthoud het wel". duh, niet dus
heb nu een een zwart/gele draad en een zwart/witte draad die op het startrelais terug moeten.
Maar welke moet waar ? Welke links/rechts in de rijrichting gezien .
Wie wil even onder zijn zadel duiken of weet het zo te melden
Thnks
Peter
draadjes op startrelais
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Geel moet rechts
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
top,
had je al gepbed omdat ik even niet meer kon inloggen maar dat is ondertussen al weer gelukt, reuze dank !
Ben de boel weer in elkaar aan het schroeven, volgens mij waren het de vlotterbakpakkingen, zag duidelijk aan de linkercarb leksporen.
De benzinetoevoerleiding van de pomp scheurde zelfs met demontage, dus dat was ook al niet veel soeps.
De boel gaat weer in elkaar en daarna maar eens zien weer. Heb een Hessler Co schroef gemonteerd dus kan ook opnieuw gaan stellen.
Basis stand is 1 driekwart uit of niet ?
Thanks
had je al gepbed omdat ik even niet meer kon inloggen maar dat is ondertussen al weer gelukt, reuze dank !
Ben de boel weer in elkaar aan het schroeven, volgens mij waren het de vlotterbakpakkingen, zag duidelijk aan de linkercarb leksporen.
De benzinetoevoerleiding van de pomp scheurde zelfs met demontage, dus dat was ook al niet veel soeps.
De boel gaat weer in elkaar en daarna maar eens zien weer. Heb een Hessler Co schroef gemonteerd dus kan ook opnieuw gaan stellen.
Basis stand is 1 driekwart uit of niet ?
Thanks
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in de praktijk echter wel.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
en dan kijken naar toerental maar vooral gasrepons dus dotje gas geven en kijken wanneer ie t felst reageertBasis stand is 1 driekwart uit of niet ?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
volgens mij maakt het niet uit hoe ze zitten, als je de originele stekkertjes er nog aan heb zitten zijn die bij sommige die stekkertjes zo dat het maar op 1 manier past.biggie schreef:Terug van weggeweest, even te druk met andere zaken geweest.
Boel lag al even los vanwege demontage carbs ivm een benzinelek.
Had accubak losgehaald om Lufi naar achteren te kunnen schuiven om de carbs te "lossen"
dacht "ik onthoud het wel". duh, niet dus
heb nu een een zwart/gele draad en een zwart/witte draad die op het startrelais terug moeten.
Maar welke moet waar ? Welke links/rechts in de rijrichting gezien .
Wie wil even onder zijn zadel duiken of weet het zo te melden
Thnks
Peter
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
lijken me de originele stekertjes , er is niet veel aan verprutst
maar niet 1 blokkie wat er maar op 1 manier kan hoor.
anders was ik daar wel uitgekomen, lijkt me.
verwisseling is dus zeker wel denkbaar.
Dat wat zappa aangaf meende ik ook maar de twijfel sloeg even toe.
ik houd aan zwart geel rechts en zwart wit links.
maar niet 1 blokkie wat er maar op 1 manier kan hoor.
anders was ik daar wel uitgekomen, lijkt me.
verwisseling is dus zeker wel denkbaar.
Dat wat zappa aangaf meende ik ook maar de twijfel sloeg even toe.
ik houd aan zwart geel rechts en zwart wit links.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in de praktijk echter wel.