Je lijkt mij handig, moet voor jou dus geen probleem zijn om de instelling van het WPHB te proberen!
Valse lucht lijkt mij niet het geval

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Nette oplossing met die topkofferjohn ktm 33 schreef:Ik heb nog zitten twijfelen over de bougies dus ben net even nieuwe wezen halen bij Motoport Rotterdam. Daar mijn probleem uitgelegd en kreeg te horen dat de carburateurs lucht/brandstof mengsel verkeerd staat of valse lucht trekt. Het rubber tussen filter en carburateurs is nog netjes soepel, sluit mooi af en zit goed vast met slangklemmen dus hier zal het denk ik niet aan liggen. Hij loopt nu netjes stationair rond de 1000 toeren, ik moet nog even wachten op mn testpiloot en dan kijken hoe motor verder rijdt.
Nog wat foto's van de DR 800
http://www.mijnalbum.nl/Album=O8SZ7T8V#Q7XPDQWQ
http://www.mijnalbum.nl/Album=O8SZ7T8V#3ED7ZET7
Gr John
Dat heet massatraagheid.Leo schreef:Ik ben (weer) eens bezig met een zadelprojectje omdat ik net het tegenovergestelde had van wat Zappa bescchrijft.
Ik gaf gas en gleed van de motor af door het gladde dekje ben nu bezig een suede dekje te plaatsen kijken hoe dat gaat werken.
Schroef er anders een Roy Donders juichstok op dan blijf je lekker stevig zittenCliteo schreef:Ik ben (weer) eens bezig met een zadelprojectje omdat ik net het tegenovergestelde had van wat Zappa bescchrijft.
Ik gaf gas en gleed van de motor af door het gladde dekje ben nu bezig een suede dekje te plaatsen kijken hoe dat gaat werken.
Er had iemand over mijn zadel staan fappen nou goed.frankn schreef: Dat heet massatraagheid.