pindakaas werkt niet, WD40 ook niet, thinner niet, amoniak ook niet en je stinkt na afloop naar ...... en remmenreiniger ook niet.
Kent Iemand nog een truckje voor ik stickerverwijderaar ga halen maandag ?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Dan kunnen we elkaar een duim gevenkantelaar schreef:Maar ik deed toch ouderwets poetsen met wd40 en wel zo hard dat ik letterlijk een blaar op mijn duim had ter grootte van een 20 euro ct,
THX ! Kzal morgen het schuurmachien eens te voorschijn halen en lichtjes schuren kijken of het werkt.kantelaar schreef: Ik snap dat je daar geen zin in hebt , kan je niet de boel schuren want alles krijgt toch een verfje ?
Denk dat je schuurpapier binnen no time vol zit met lijmresten en dus niet meer schuurt, ............Poetsen kreng !!!Leo schreef:THX ! Kzal morgen het schuurmachien eens te voorschijn halen en lichtjes schuren kijken of het werkt.
Kga eerst nog netjes zijn met de verwarmingsmethode van Edwin en zo niet mik er gelijk korrel 80 op en dun bandschuurder op volle toeren !joebar2dakar schreef: Denk dat je schuurpapier binnen no time vol zit met lijmresten en dus niet meer schuurt, ............Poetsen kreng !!!
Ge het in ieders geval al skon weerLeo schreef:Kga eerst nog netjes zijn met de verwarmingsmethode van Edwin en zo niet mik er gelijk korrel 80 op en dun bandschuurder op volle toeren !
kijken wie er vandaag wint
Nope. Hij heeft zijn 2V op asfaltbanden gevat en is even uitwaaien in viva la paturain.futurist schreef:in noord frankrijk?? is ie bij appie wagenaar rijden\??
futurist
Nope.kantelaar schreef: Lukt het Leo?
Leo schreef:Zeker niet slecht maar dat is meer Zappa zijn stijl.
Ik probeer nog enigszins in mijn projectkleuren wit/zwart/geel ( soes kleuren ) te blijven.