Vandaag de oude stickers van de zijkappen af geföhnd ............krijg ik die f cking lijmlaag er niet af.
pindakaas werkt niet, WD40 ook niet, thinner niet, amoniak ook niet en je stinkt na afloop naar ...... en remmenreiniger ook niet.
Kent Iemand nog een truckje voor ik stickerverwijderaar ga halen maandag ?
ontwerpers gezocht
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik had hetzelfde ,
Maar ik deed toch ouderwets poetsen met wd40 en wel zo hard dat ik letterlijk een blaar op mijn duim had ter grootte van een 20 euro ct, ik deed er ook ongeveer 5 uur over die zooi eraf te poetsen met een poetsdoek om mijn duim gedraaid .
Ik snap dat je daar geen zin in hebt , kan je niet de boel schuren want alles krijgt toch een verfje ?
Maar ik deed toch ouderwets poetsen met wd40 en wel zo hard dat ik letterlijk een blaar op mijn duim had ter grootte van een 20 euro ct, ik deed er ook ongeveer 5 uur over die zooi eraf te poetsen met een poetsdoek om mijn duim gedraaid .
Ik snap dat je daar geen zin in hebt , kan je niet de boel schuren want alles krijgt toch een verfje ?
Zandprutser 1e klas.
Dan kunnen we elkaar een duim gevenkantelaar schreef:Maar ik deed toch ouderwets poetsen met wd40 en wel zo hard dat ik letterlijk een blaar op mijn duim had ter grootte van een 20 euro ct,
THX ! Kzal morgen het schuurmachien eens te voorschijn halen en lichtjes schuren kijken of het werkt.kantelaar schreef: Ik snap dat je daar geen zin in hebt , kan je niet de boel schuren want alles krijgt toch een verfje ?
-
Denk dat je schuurpapier binnen no time vol zit met lijmresten en dus niet meer schuurt, ............Poetsen kreng !!!Leo schreef:THX ! Kzal morgen het schuurmachien eens te voorschijn halen en lichtjes schuren kijken of het werkt.
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
- Edwin
- Contacteer:
LIjm zacht maken met flink wat warmte zou ik proberen, zou misschien nog iets kunnen doen, en anders idd laten poetsen door buurvrouw of buurjongen die wat bij wil verdienen.
- Bijlagen
-
- vlammenwerper.jpg (7.98 KiB) 1979 keer bekeken
Assumption is the mother of all fuck ups
Kga eerst nog netjes zijn met de verwarmingsmethode van Edwin en zo niet mik er gelijk korrel 80 op en dun bandschuurder op volle toeren !joebar2dakar schreef: Denk dat je schuurpapier binnen no time vol zit met lijmresten en dus niet meer schuurt, ............Poetsen kreng !!!
kijken wie er vandaag wint
-
Ge het in ieders geval al skon weerLeo schreef:Kga eerst nog netjes zijn met de verwarmingsmethode van Edwin en zo niet mik er gelijk korrel 80 op en dun bandschuurder op volle toeren !
kijken wie er vandaag wint
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
korrel 120 en ouwerwets handwerk int zonnetje met bak koffie, radio en alles begint er al lekker bekrast uit te zien
Na schuren met 600 waterproof en we zien wel waar het schip vandaag strand.
Khad eigenlijk liever brommer gereden nu met spgoesdakar par le nord la France maar goed, had ik vandewinter maar door moeten werken aant project.
Na schuren met 600 waterproof en we zien wel waar het schip vandaag strand.
Khad eigenlijk liever brommer gereden nu met spgoesdakar par le nord la France maar goed, had ik vandewinter maar door moeten werken aant project.
in noord frankrijk?? is ie bij appie wagenaar rijden\??
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Nope. Hij heeft zijn 2V op asfaltbanden gevat en is even uitwaaien in viva la paturain.futurist schreef:in noord frankrijk?? is ie bij appie wagenaar rijden\??
futurist
@ Bert : tip van flip dan gaat het nog beter.
Ik heb de zijkappen inmiddels in de grondlak en je ziet de lijmresten er op sommige plekken nog doorheen tesamen met de diepe krassen dus voor mensen die het mooi willen hebben volgende keer: HG lijmrestenverwijderaar
Bij mij hoeft het niet mooi want dan ben ik eerder geneigd de volgende transformatie stap te maken : %^& achterkantje erin
Kzag alleen net dat ik het tussenstuk van de kappenset (kontje ) nog moet reinigen / schuren und grundieren
Maar goed, met is alles leuk in het zonnetje. Burp.
Kanniet wachten op de mooie rit foto`s vande BIGgers die er op het stalen ros op uit zijn getrokken.
jep ik zit ook te klussen/balen thuis......................
hak maor een vak moeten leren
futurist
hak maor een vak moeten leren
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Nope.kantelaar schreef: Lukt het Leo?
Kontje krult de nieuwe lak van op. Denk ondergrond niet grondig genoeg geschuurd / niet goed schoon gemaakt / te gehaast.
Thoeft niet 100% mooi te zijn maar dit is nou ook weer iets te habbiebabbie
Frietpan aan en morgen na het werk gaan we weer verder.
Burp.
mooi spul, lijkt wel krimp lak.
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Leo schreef:Zeker niet slecht maar dat is meer Zappa zijn stijl.
Ik probeer nog enigszins in mijn projectkleuren wit/zwart/geel ( soes kleuren ) te blijven.
Kan, daarna spuit je alles in de kleur die je hebben wil.
Zandprutser 1e klas.
Inclusief vliegjes die tegen de avond mijn zojuist gespoten zijkappen in Gamma citroen geel aantrekkelijker vonden dan iets anders
Morgen vliegjes plukken en daarna blanke lak en vant weekend alles erop skroeven en kijken hoe het staat.
Morgen vliegjes plukken en daarna blanke lak en vant weekend alles erop skroeven en kijken hoe het staat.