Beste mede-biggers,
Nu het voorjaar in de lucht hangt, begint het behoorlijk te kriebelen... Tijd om mn Big af te maken voor het nieuwe seizoen.
Ik heb nog een paar onderdelen nodig, wellicht dat iemand (of meerdere iemanden) mij hieraan kan helpen:
- Voor- en achterwiel (voor de noppen )
- Cross stuur (hoog)
- Buddy Seat
Alvast bedankt!!!
Enkele onderdelen gezocht voor S43
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Meen dat de voorpoten een iets andere diameter hebben, maar da's misschien op te vangen met opvulschijven. SR42 heeft sowieso wel een schijf met vier bouten en de SR43 een schijf met zes bouten. Maar misschien is dat ook helemaal geen probleem...petertje schreef:als het voorwiel van de sr42 past,heb ik die nog voor je...
Voor een stuurtje: check
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
En ik heb een zadel
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
geeft een hoop gedoe om de voorvelg om te wisselen, schijf, remklauw, ofset van de remklauw enz enz
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Hallo. Ik ben Etienne uit Heerlen.
Ik heb vorig jaar een DR800S van 13 Aug 1997 gesloopt. Ik vond namelijk de biedingen voor de motor van 500 euro tot 1050 euro te laag.
De motor ging als eerste eruit. Die heb ik samen met iemand van het forum eruit gehaald. De DR is geen schademotor en is op proefgereden voordat hij uit elkaar ging.
Echter heb ik nog enkele onderdelen die ik graag zou willen wegdoen.
Met name het 1997 frame met tstuk voor slechts 50 euro, maar ook een super mooi compleet kappenset incl handkappen en schijfremkap en zadel ( in de kleur blauw).
Ook heb ik nog een mooi voorwiel liggen met vrijwel nieuwe Anakee2 band (sorry noppenforum ) en conti versterkte binnenband.
Heb ook nog een blauw koffer, die echter zo verweerd is dat mijn blond grijze haar er kastanje bruin van wordt.
Uiteraard zijn er nog meer onderdelen. Als iemand interesse heeft in goede onderdelen, hoor ik het graag.
Mocht je snel iets van me horen willen kun je me ook bereiken via crispy03@live.nl of 06 34 26 23 07.
Uiteraard kom ik nu vaker op noppenforum. Wil langzamerhand gaan kijken voor een lichter nopje om op mollen te gaan jagen.
Ik heb vorig jaar een DR800S van 13 Aug 1997 gesloopt. Ik vond namelijk de biedingen voor de motor van 500 euro tot 1050 euro te laag.
De motor ging als eerste eruit. Die heb ik samen met iemand van het forum eruit gehaald. De DR is geen schademotor en is op proefgereden voordat hij uit elkaar ging.
Echter heb ik nog enkele onderdelen die ik graag zou willen wegdoen.
Met name het 1997 frame met tstuk voor slechts 50 euro, maar ook een super mooi compleet kappenset incl handkappen en schijfremkap en zadel ( in de kleur blauw).
Ook heb ik nog een mooi voorwiel liggen met vrijwel nieuwe Anakee2 band (sorry noppenforum ) en conti versterkte binnenband.
Heb ook nog een blauw koffer, die echter zo verweerd is dat mijn blond grijze haar er kastanje bruin van wordt.
Uiteraard zijn er nog meer onderdelen. Als iemand interesse heeft in goede onderdelen, hoor ik het graag.
Mocht je snel iets van me horen willen kun je me ook bereiken via crispy03@live.nl of 06 34 26 23 07.
Uiteraard kom ik nu vaker op noppenforum. Wil langzamerhand gaan kijken voor een lichter nopje om op mollen te gaan jagen.
Ik heb gehoord dat dat een hele gezellig sleutelsessie was voor het huis op de stoep met aanloop van de buren.ETI schreef: De motor ging als eerste eruit. Die heb ik samen met iemand van het forum eruit gehaald.
Blokje liep als een zonnetje en de rest van de motor zag er ook nog pico bello uit.
Plastic moet je kleur zijn maar leek als nieuw tov de leeftijd van de BIG.
Goedemorgen ETI,
Jammer dat je je BIG hebt "gesloopt", maar snap het wel. Het goede nieuws is dat jouw BIG "op heel veel plaatsen" terugkomt. Heb zelf ook nog wat electra van je op de plank liggen . Tupperware in goede staat is gewild, maar ik geef Leo gelijk, moet wel je kleur zijn. Geduld is hier op z'n plaats.
BTW: wat zoek je voor "lichter nopje".
Groet, Marco
Jammer dat je je BIG hebt "gesloopt", maar snap het wel. Het goede nieuws is dat jouw BIG "op heel veel plaatsen" terugkomt. Heb zelf ook nog wat electra van je op de plank liggen . Tupperware in goede staat is gewild, maar ik geef Leo gelijk, moet wel je kleur zijn. Geduld is hier op z'n plaats.
BTW: wat zoek je voor "lichter nopje".
Groet, Marco
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Hallo Marco,
Geduld heb ik. Zit alleen beetje met het frame in de maag ... belasting ... verzekering.
Dan denk ik schorsen, want misschien wil ik nog wel eens een big, maar ja ....schorsen is ook niet bepaald voor niks.
En vernietigen is geen optie vind ik persoonlijk. Is een mooi frame, niks van roest en zo ... 97 ...
Maar bv de ervaring met leo is geweldig. Ipv van achterlijke bod van een goede motor doe ik liever anderen een plezier.
Ik hoef geen hoofdprijs, ook niet toen hij in geheel was. Maar iemand bood me zelfs 450 euro. En anderen niet meer.
Dan slaan me de stoppen door. De DR is niet zomaar een motor.
De DR is een ervaring die men nooit zal vergeten. De DR750 en DR800 zullen altijd blijven bestaan.
Maar ja, moet het al met een vrouw doen, maar met de motor lukt dat niet. Moet je minimaal 2 hebben, liefst meer, maar de economie beperkt me.
Vandaar ben ik tevreden met wegmotor en goedkope mollenjager.
Wil iets voor in de landschappen maar ruiger terein .... wr450f, of husqvarna, tt, dr400z, twijfel over lc4 (maar ben geen electricien )
Geduld heb ik. Zit alleen beetje met het frame in de maag ... belasting ... verzekering.
Dan denk ik schorsen, want misschien wil ik nog wel eens een big, maar ja ....schorsen is ook niet bepaald voor niks.
En vernietigen is geen optie vind ik persoonlijk. Is een mooi frame, niks van roest en zo ... 97 ...
Maar bv de ervaring met leo is geweldig. Ipv van achterlijke bod van een goede motor doe ik liever anderen een plezier.
Ik hoef geen hoofdprijs, ook niet toen hij in geheel was. Maar iemand bood me zelfs 450 euro. En anderen niet meer.
Dan slaan me de stoppen door. De DR is niet zomaar een motor.
De DR is een ervaring die men nooit zal vergeten. De DR750 en DR800 zullen altijd blijven bestaan.
Maar ja, moet het al met een vrouw doen, maar met de motor lukt dat niet. Moet je minimaal 2 hebben, liefst meer, maar de economie beperkt me.
Vandaar ben ik tevreden met wegmotor en goedkope mollenjager.
Wil iets voor in de landschappen maar ruiger terein .... wr450f, of husqvarna, tt, dr400z, twijfel over lc4 (maar ben geen electricien )
schorsen kost maar 28 euroETI schreef:Dan denk ik schorsen, want misschien wil ik nog wel eens een big, maar ja ....schorsen is ook niet bepaald voor niks.
De DR is een ervaring die men nooit zal vergeten. De DR750 en DR800 zullen altijd blijven bestaan.
Maar ja, moet het al met een vrouw doen,
Vandaar ben ik tevreden met wegmotor en goedkope mollenjager.Wil iets voor in de landschappen maar ruiger terein .... wr450f, of husqvarna, tt, dr400z, twijfel over lc4 (maar ben geen electricien )
die had je ook kunnen besparen door de Big te laten rijden, uit economisch oogpunt zijn de mollenjagers die je noemt stukken duurder rijden dat kan ik je wel verzekeren
en ja..........ik moet het ook met een vrouw doen, shit happens.
hahahaha succes met zoeken naar de geschikte mollenjager (doe die Dr400Z maar), have fun ermee en blijf hier met regelmaat lang komen.
greetz Futurist
PS "onvergetenlijk" onvergetelijk lijkt me de manier
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Hoi Futurist,
Mollen jagen is ook een hobby dan erbij.
Ik houd ook ontzettend graag van hard rijden.
Woon ong 15 km van duitse autobahn en 70 km van de eifel, tenminste het mooie gedeelte van de eifel.
Snel over de autobaan, snel naar de bochten.
Ik heb goede ervaring met gsxr en zx9r.
En aangezien ik ook mijn yzf750r gesloopt heb ja je raad het al ..... en twee weken geleden mijn FJ1200 verkocht heb ............
Kan ik autoradio luisteren.
Fuck
Volgende maand eerst een gsxr750 halen of ZX9R, al houd ik persoonlijk meer van Suzuki. Kan aan mij liggen, maar techniek lijkt eenvoudiger, sleutelvriendelijker en daarbij toch brutaal.
En de maand erna .... vakantiegeld ....bedoel......mollen jagen.
Mollen jagen is ook een hobby dan erbij.
Ik houd ook ontzettend graag van hard rijden.
Woon ong 15 km van duitse autobahn en 70 km van de eifel, tenminste het mooie gedeelte van de eifel.
Snel over de autobaan, snel naar de bochten.
Ik heb goede ervaring met gsxr en zx9r.
En aangezien ik ook mijn yzf750r gesloopt heb ja je raad het al ..... en twee weken geleden mijn FJ1200 verkocht heb ............
Kan ik autoradio luisteren.
Fuck
Volgende maand eerst een gsxr750 halen of ZX9R, al houd ik persoonlijk meer van Suzuki. Kan aan mij liggen, maar techniek lijkt eenvoudiger, sleutelvriendelijker en daarbij toch brutaal.
En de maand erna .... vakantiegeld ....bedoel......mollen jagen.