Heeft wellicht iemand hier een ongebruikt kofferrek van/voor een SR43 liggen?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik waardeer nooit apart mijn paypall account opOuwe Reus schreef:In een van de laatste "Biete - Ersatzteile" werd door team_shetland een kofferrek aangeboden, welke bij nader inzien ook op ebay.de te koop stond. In de tijd dat ik mijn PayPal-tegoed opwaarderde, is iemand mij voorgeweest.
Ik hou in de gaten de ebay.be/fr/co.uk/de/nl, ebay kleinanzeigen, marktplaats, speurders, 2dehands.be en de Nederlandse, Engelse en de duiste BIG club. Tot op heden geen actief aanbod (meer), vandaar mijn plan B
Bedankt voor het meedenken iig.
Lijkt me wel wat, ik heb nog een setje met plasidip staan die we dan kunnen doen, vin ut toch wel g**l staan mat zwarte velgen in de brommert........Leo schreef:Zullen we de september vakantie een week langer maken en wielen poedercoaten / herspaken in lapalisse ?
Hey Leo, komt vast wel goed...kan jij lassenLeo schreef:Als de techneuten eens inspringen met hun hulp en zo Reus op een mooie voorjaarsdag aan een mooi eigengemaakt rek helpen.
1 SR43 met rek als voorbeeld ( punten op het framebevestiging ) en daarlangs de fiets van Reus.
Ook een goedemorgenBrutus schreef:Moge ouwe reus
Heb jij altijd een kofferrek nodig ???
Of is dit voor een vakantie ??
Als het voor een rit of zo is heb ik anders wel een rek met koffers te leen voor je
Drie delige hepco met beugel opmaat voor met dubbele originele uitlaat systeem
Anders ook wel aan te passen hoor
Ik hoor het anders wel
Gr. Brutus