Koppelingschakelaar eraf gesloopt

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
nou de klappen van de big (en volume gas wat er uit moet) is echt nie misselijk, en die demper zag er uit als een absorbtie demper dus kweetnie....................Leo schreef:Het zou een originele demper moeten zijn dus een mooi geluidjedhc6 schreef: en hoop dat het lawaai meevalt.
R
Zit je pijp dan tegen de valbeugel?dhc6 schreef:Bezig om de voorpijp van Lars met de demper van Leo te verbinden. Voorpijp past prima al moet er wel wat van de valbeugel afgeslepen worden. Zal fotoos maken als het klaar is en hoop dat het lawaai meevalt.
R
Denk dat wij tegelijkertijd klaar waren met ons wiel allen die van jou staat thuis en die van mij op op marktplaatsdhc6 schreef:Hoe zit ut met jouw 17 inch voorwiel? Ben later begonnen en eerder af.
Hmmm, ik heb net nog even in de stalling gekeken, maar hij staat er nog gewoon hoor, nergens poedercoat te bekennendhc6 schreef:Geen winterslaap in Frankrijk:
Vandaag de brommers schoon gespoten van de blubber van gister, was weer errug leuk maar ook nogal glad. De project Big van Tom is weer iets gevorderd: het frontje heeft zn brackets gekregen, de achtervork staat in de afbijt, tandwiel drager staat in de zwarte poedercoat, de mal voor de luchtfilter kast is bijna klaar : produktie begint zodra de mal van de tank fairing ook klaar is.
Het tank project krijgt wat vertraging, de goeie spullen bij mekaar zoeken is meer werk dan ik dacht.
Gr
R
Mee eens. Alleen bedoeld voor langzaam opladen van de accu. Kan wel met startkabels de accu's parallel zetten, maar capaciteit tussen de motor- en auto-accu is veel te groot, en dat schijnt niet goed te zijn. Feit of fabel?futurist schreef:ik zou die niet op het nu niet gebruikte stekkertje van de druppellader zetten, teminste niet als je de nieuwe kabel ook gaat gebruiken om " over te starten" denk dat de draadjes van de druppellader daar wat te dun voor zijn.
futurist