Werplaats handboek is hierbij veplicht

Edit; bestel de balanasketting orgineel Suzuki, die van Hessler gaat maar erg kort mee!
En een rotortrekker, bij Hessler voor E35 of iets zelf maken, de rest is met wat handigheid te doen zonder speciaal tools

Edit; Heb dus de rotortrekker en een speciaal tool [Thanks Frans!] om hem tegen te houden, deze zijn te leen.
Cillinderkopdeksel moet er af maar blok kan in het frame blijfen, verwijder wel de bovenste bevesteging van cilinderkop aan frame..
Dan linkercarter er af en en rotor op OT [ kleppen dicht]
Rotorbout los door een [pijpsleutel 8mm] staaf in een gat aan de zijkant van de rotor te steken en deze te laten steunen op de bout van de carter beschermplaat [ plaat er af, alleen bout]
Zit muur vast dus zweten maar

Dan staaf aan de andere kant van de bout en moeren van bovenste en onderste tandwielen los waar de ketting overheen loopt..
Rotor er af, halve maan er uit door in de spleet aan de bovenkant een smalle schroefendraaier te tikken.. Onder liggend tandwiel er af.
Nokkenas tandwiel van de nokkenas schuifen en balanas kettinggeleider los + het spantandwiel.. [ staan 2 streepjes op de nokkenas achter de rubber dop, als deze gelijk liggen met de rand van de kop ligt de as op OT]
Edit; zie sleutel tip nokkenasketting vervangen.
Oude ketting er af en nieuwe er op met chroom plaatjes op de plekken van het werkplaats handboek, alles weer monteren en rotorbout vast met super lock-tyde [140/160NM]
Have fun
Zappa
