SEPTEMBER PAS ?DR-Big schreef:Bij mij staat het al in de agenda: 2e week september 2014: Franse Alpen.
Je wilt er 110% zeker van zijn dat de passen en die tunnel open zijn begrijp ik ?
Zit coll du tende ook in je programma voor 2014 ?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
SEPTEMBER PAS ?DR-Big schreef:Bij mij staat het al in de agenda: 2e week september 2014: Franse Alpen.
DR BIG heeft nog niet geantwoordDaBit schreef:Heb ik toch ook gedaan afgelopen jaar?
In 2002 zijn we door de noren omgedoopt naar "dutch fucking moose team"dhc6 schreef: Mn zoons hebben "ons" Clubje de "ModderFokkers" gedoopt,
Leo schreef:Lees ik het goed als ik denk te lezen dat je heel de trip op de brommer wilt gaan doen ?
Zo gek was dat toch niet ?DR-Big schreef:Nee, natuurlijk niet
Kssssst ..scheer je weg !DR-Big schreef:Dat tentje vind ik overigens niet zo'n probleem...
dat dacht ik ook !DR-Big schreef:Ik denk overigens dat er een heel goed balans te vinden is tussen ModderFokkers en Fucking Moose. Je kan in die gite denk ik heel goed werken aan die balans, zeker met een stapel Schultenbrau in de koelkast.
Volgens mij loopt de weg niet door maar Cor en Iwan weten het je te vertellen maar verder:DR-Big schreef:Ik denk hieraan: zaterdag richting Auvergne, zondag/maandag daar rijden, dinsdag naar de Alpen, daar (wo-za) Parpaillon, Assieta, Col de Sommelier, fort aan de overkant van het appartement (volgens de kaart loopt die weg nog kilometers door) en dan zondag weer terug naar huis.
OJ
http://goo.gl/maps/GoFqm Volgens Google kan je nog een heel eind verder.Leo schreef:Zo gek was dat toch niet ?DR-Big schreef:Nee, natuurlijk niet
Ben je al een keer eerder tegen gekomen in France bij alp du huez en toen was je wel heel dat stuk op de brommer vandaar dak ut vroeg.
Kssssst ..scheer je weg !DR-Big schreef:Dat tentje vind ik overigens niet zo'n probleem...
dat dacht ik ook !DR-Big schreef:Ik denk overigens dat er een heel goed balans te vinden is tussen ModderFokkers en Fucking Moose. Je kan in die gite denk ik heel goed werken aan die balans, zeker met een stapel Schultenbrau in de koelkast.
Volgens mij loopt de weg niet door maar Cor en Iwan weten het je te vertellen maar verder:DR-Big schreef:Ik denk hieraan: zaterdag richting Auvergne, zondag/maandag daar rijden, dinsdag naar de Alpen, daar (wo-za) Parpaillon, Assieta, Col de Sommelier, fort aan de overkant van het appartement (volgens de kaart loopt die weg nog kilometers door) en dan zondag weer terug naar huis.
OJ
1. OJ
2. Leo
DR-Big schreef:3. IwanLeo schreef:Zo gek was dat toch niet ?DR-Big schreef:Nee, natuurlijk niet
Ben je al een keer eerder tegen gekomen in France bij alp du huez en toen was je wel heel dat stuk op de brommer vandaar dak ut vroeg.
OJ
1. OJ
2. Leo
http://goo.gl/maps/GoFqm Volgens Google kan je nog een heel eind verder.
Ik ga nog wel eens op motorvakantie met de Honda, maar dan echt van dag tot dag rijden. Met de Big naar de Alpen zie ik meer als een allroadrit met een beetje lange aanloop.
Ik heb even gekeken, maar het appartement is nog niet te boeken...
OJ
DR-Big schreef:Lache jongens tis over 11 maanden hè Maar we kunnen er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Je bent 1 1/2 maand later dan ik vorig jaar met de opstart van de voorbereidingen dus perfect op tijdLeo schreef:DRBIGholland goes to the french alps 2013
door Leo » Za Aug 25, 2012 22:24
Ik kreeg vanavond tijdens het demonteren van mijn DRBIGproject een ingeving..................
Nou daar heb je nog 11 maanden de tijd voor!DaBit schreef:Ik wil ook wel, maar ik heb nog heel wat bosjes bloemetjes te kopen en lekkere dineetjes te maken voor de dame hier thuis wil ik toestemming krijgen...