dhc6 schreef:Ben er de afgelopen forum tijd wel achter gekomen dat iedereen hier "een gezonde doses Big gekte" heeft dus dat moet wel gaan passen.
Zie ernaar uit om jullie (misschien wel met 10 Bigs (3 x Frans kenteken) een prachtige omgeving te laten zien, meest off road. Mn Franse XT collega (spreekt Engels) heeft ook vrij genomen zodat we eventueel nog langere routes kunnen rijden.
Hoi Rene,
Ook namens mij, dank voor je gastvrijheid, ik hoop dat je weet waar je aan begint met dat zooitje frankrijk gangsters 2013.

.
En voor wat betreft die "gekte", dat zit wel snor denk ik,
one day I gone grow up, but not today
Misschien voordat ik daar terplekke met pek en veren buiten gewinkeld word ff het één en ander opbiechten.
Voor de afd Brabobus is het nix nieuws die zijn der inmiddels al achter hahaahah
Maar ik heb vrij kort na de vorige Alpentrip mijn Oostenrijks schatje de deur gewezen,
En er is een andere met de oorsprong uit Zweden voor in de plaats gekomen.
Helaas heeft hier ook de economische crisis toegeslagen en ben terug gegaan van een 640 naar un 450.
Nou maar hopen dat ik ook HIER op t forum niet buiten geswierd wor,
( maar om toch hier een beetje vriendjes te blijven/ maken, ga ik voor dit zooitje wel eens een ritje hier in t brabo land in elkaar flansen )
Gr