Beste noppenformers
Ik heb een ktm 525 exc uit 2003.
Deze heb ik 2dehands gekocht, en een paar keer opgereden, en daarna uitgeklaard gehaald hoe alles er bij lag.
Heb bijna elle lagers vervangen ( achterbrug, vering, balhoofd, voor en achterwiel lagers)
Daarnaast heb ik er nog best veel aan opgeknapt ( fram/subframe gecoat , velgen/naaf gecoat , nieuwe kappenset , nieuwe spakenset rvs enbkleppen gesteld.
Kort om hij ziet er weer mooi uit vind ik zelf.
Ik heb alles weer inelkaar gezet, en wilde hem testen hij deed eigenlijk niks, na een dag waren we er achter. Omdat het frame was gecoat gaf het subframe geen aarde aan me hoofdframe, nu doet de startmotor het ook weer. Nu heb ik nog een ander probleem ik krijg geen vonk. Heb de ktm 525 uit 2003 van een maat van me geleend en ben er achter gekomen, dat zowel me bougi , bobine, cdi , het zilver kasje ook naast de bobine( kom even niet op de naam) allemaal goed werkt.
En de sterkers kun je eigenlijk nog maar op een manier aansluiten.
Nu is mijn vraag wat kan dit zijn, en hoe kan ik dit oplossen?
Heeft u een idee dan hoor ik het graag.
Gr. Sander
Ktm 525 2003 start niet
Moderator: ghulst
Ik houd het ook op massa. Volgens het schema ligt de CDI ook aan massa met een zwart/witte draad. Draad vanaf de min van de accu rechtstreeks naar deze zwart witte leggen.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: wo feb 20, 2013 22:53
Beste noppenformers
Ik ga het vandaag weer proberen om hem aan nde praat te krijgen.
Allebij alvast bedankt voor de reactie.
En ik hou jullie op de hoogte.
Gr. Sander
Ik ga het vandaag weer proberen om hem aan nde praat te krijgen.
Allebij alvast bedankt voor de reactie.
En ik hou jullie op de hoogte.
Gr. Sander
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: wo feb 20, 2013 22:53
Hallo
Ik heb het geprobeerd om de zwart/witte draad, rechtstreeks Naarden min te doen , alleen had dit geen nut. Heb ik nog alle punten goed schoon gemaakt van de subframe naar het hoofdframe, allee. Dit heeft ook geen nut. De motor heeft nog steeds geen vonk. Denken jullie dat het nog steeds de massa is of kets anders?
Hoor graag van jullie
Gr. Sander
Ik heb het geprobeerd om de zwart/witte draad, rechtstreeks Naarden min te doen , alleen had dit geen nut. Heb ik nog alle punten goed schoon gemaakt van de subframe naar het hoofdframe, allee. Dit heeft ook geen nut. De motor heeft nog steeds geen vonk. Denken jullie dat het nog steeds de massa is of kets anders?
Hoor graag van jullie
Gr. Sander
Dan blijft de ontstekingsspoel en pick-up over. Heb je een werkplaatshandboek waar wat gegevens in staan hoe en wat te meten?
Killswitch blijft toch niet hangen?
Killswitch blijft toch niet hangen?
- Bijlagen
-
- KTM525wiring.jpg (114.13 KiB) 3012 keer bekeken
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: wo feb 20, 2013 22:53
Hallo
Het is inderdaad de pick up.
Heb hem getest met de andere motor van een maat, en toen vonkte de motor van mijn wel.
Morgen even een andere halen , en we kunnen weer rijden, bedankt voor de reacties en de hulp.
Gr. Sander
Het is inderdaad de pick up.
Heb hem getest met de andere motor van een maat, en toen vonkte de motor van mijn wel.
Morgen even een andere halen , en we kunnen weer rijden, bedankt voor de reacties en de hulp.
Gr. Sander
oei ..
jaar geleden gedaan , alleen al alle lagertjes koste al meer dan 300 ,-
zuigertje en een gehoonde cilinder , een paar baktandwieltjes , distributie ketting , bandjes en remmerij , wiel en balhoofdlagers , achterbrug en veerkogel .
een revisie kitje voor de carburateur (waar nog niet eens alle dichtingen bij zitten)
zelfs de dichtingen van de vork en schokbreker .
voor het geld kon ik er een knappe gebruikte 525 bij kopen , maar hij is nu dan ook redelijk fris weer.
jaar geleden gedaan , alleen al alle lagertjes koste al meer dan 300 ,-
zuigertje en een gehoonde cilinder , een paar baktandwieltjes , distributie ketting , bandjes en remmerij , wiel en balhoofdlagers , achterbrug en veerkogel .
een revisie kitje voor de carburateur (waar nog niet eens alle dichtingen bij zitten)
zelfs de dichtingen van de vork en schokbreker .
voor het geld kon ik er een knappe gebruikte 525 bij kopen , maar hij is nu dan ook redelijk fris weer.
4 strokes only !!