Ik heb een klein probleempje wat niet helemaal mijn ding is, kortsluiting!
Gisteren op weg van mijn werk naar huis, zag ik mijn toerentellernaald gek doen. Af en toe helemaal niets om dan weer goed aan te geven. Ook zag ik bij thuiskomst mijn neutraal-lampje heel zwak branden en dan weer wat feller. Afijn, contact uitgezet en gelijk weer geprobeerd te starten. Maar helaas, alles was dood, en na even zoeken bleek dat mijn 20amp zekering doorgebrand was. Nieuwe zekering erin, proberen te starten en gelijk weer de zekering eruit. Nogmaals geprobeerd en de motor sloeg netjes aan. Zag wel weer mijn toerenteller gek doen en heb na 100 meter het contact weer uitgezet om vervolgens er weer achter te komen dat de zekering door was. Vandaag dus maar met de auto naar de zaak.
Iemand in jip en janneke taal waar ik het beste kan gaan zoeken? Heb trouwens geen volt/ohm of wat dan ook voor meter

(zou het misschien te maken kunnen hebben met de stekker op de voorlamp die sluiting maakt? Zwart/witte draad heb ik met een omgebogen stukje staaldraad vastgezet in deze stekker omdat het schuifje op deze draad was afgebroken)