Effe de straat op en neer om te proberen, demper in de hens

Stefan
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Stel je neemt een uitlaat van een 600cc 4 pits racers en stopt die op de Big, dan krijgt ie in plaats van 4 pufjes van 150cc klappen van 800cc voor zn kiezen.. dat gaat dus niet goedmcbkat schreef:Gevalletje slecht ontworpen dB-killer in combinatie met verkeerde afstelling/timing/valse lucht?
Onderin loopt 'ie goed, onbelast ook in toeren, maar belast lijkt het alsof de ontsteking hapert?
Heb niet het idee dat het blok heet wordt. #135 sproeier en driehoekje uit het luchtfilter, af en toe een zwart pluimpje dus eerder te rijk dan te arm.
Zit me net te bedenken dat met het prutsen aan de dB-killer de uitlaat ook al erg heet werdOok zonder killert, dus dat kan ik uitsluiten lijkt me.
Eindstukje viel er zo af...
Stefan
Dat is het probleem niet hier, lijkt me? Doorlaat is groot genoeg. Gevalletje ontsteking/carburatie verkeerd.zappa.suzuki schreef: Stel je neemt een uitlaat van een 600cc 4 pits racers en stopt die op de Big, dan krijgt ie in plaats van 4 pufjes van 150cc klappen van 800cc voor zn kiezen.. dat gaat dus niet goed
denk dat ellis het niet kan waarderenLeo schreef:14 juni 2013 al iets op de agenda staan ?
ons bent zuunig, en neem een niet beemer om de kosten van een BBQ uit te sluitenLeo schreef:Gaat helemaal nergens over ( nog even de sneeuwtijd overleven lariekoek )
Zat wat te klooien in de pauze op Inet en dacht: Stel je mag voor 500-750 euri een 2 wieler kopen ( GEEN BIG ! ) die je zelf moet klaar sleutelen voor een rit met zun allen naar ......ver weg ...... en terug en degene die het halen op die fiets moeten de afscheidsBBQ betalen op de zappamension.
Wat zou u dan kiezen ?
Ik trap af en blijf natuurlijk geheel in stijl en koos voor de meest betrouwbare en mooiste beemer allertijden.
Scoor hem voor 450 of ruil mijn boot in, mik er een koppeling in en gaan mee die banaan.
On- of offroad? Maatje van mij gaat binnenkort een reis van zo'n 10-15.000km door europa maken met een Kawasaki KLR. voor €500-750 kan je er twee kopen, zodat je altijd nog reserveonderdelen voor de ander hebt. En zo lang je niet grote stukken meer dan 100 km/h wil rijden dan is het ding ook nog best relaxed.Leo schreef:Gaat helemaal nergens over ( nog even de sneeuwtijd overleven lariekoek )
Zat wat te klooien in de pauze op Inet en dacht: Stel je mag voor 500-750 euri een 2 wieler kopen ( GEEN BIG ! ) die je zelf moet klaar sleutelen voor een rit met zun allen naar ......ver weg ...... en terug en degene die het halen op die fiets moeten de afscheidsBBQ betalen op de zappamension.
Wat zou u dan kiezen ?
Ik trap af en blijf natuurlijk geheel in stijl en koos voor de meest betrouwbare en mooiste beemer allertijden.
Scoor hem voor 450 of ruil mijn boot in, mik er een koppeling in en gaan mee die banaan.
Dan ga ik weer voor een suzuki katana 650 gs 300 pleuri ex matzwarte verf en m stuurtje , daar ben ik zelfs mee op het circuit geweest en in de bochten ramde ik alle kruisraketjes voorbijLeo schreef:Gaat helemaal nergens over ( nog even de sneeuwtijd overleven lariekoek )
Wat zou u dan kiezen ?