Maar verder geen problemen eigenlijk... Stationair loopt hij vrij zwak, en alleen warm blijft hij goed lopen...
Welke hoofdsproeier heb jij er in?
Moderator: ghulst
Net na het starten is hij ook hoogtoerig inderdaad. Daarna zakt ie af en moet ik hem wat hoger stationair afstellen om niet af te slaan.roen schreef:nu 170, ik heb vorig jaar het oer weekend gereden en toen vroor het een graad of 5 geloof ik. toen had ik er een 172 in. dit was wel met de nozg naald. nu zou ik m bij vorst iets rijker moeten zetten denk ik.
maar 175 is voor -10 celcius of kouder denk ik.....
en ik denk dat je stationair te arm staat.
de mijne is als ie koud is wel vrij hoogtoerig stationair, maar zakt al snel af in toeren en loopt dan gewoon goed.
De JDK014 is voor de KTM 250/300 SX/XC/EXC van 2008-2013MVT schreef:Iemand hier ook ervaring met zo'n setje in een KTM SX250?
De rode naald was bij mijn 380 net wat te arm onder belasting... zo ook bij diverse andere rijders. Gewoon proberen, en niet meteen over een maisplak of door het klapzand!MVT schreef:Mannen,
Ik heb nog een rode JD naald over welke in het setje van mijn 2010 300 zat, kan ik deze toepassen in een 2013 EXC 300 en welke sproeiers zouden er dan in moeten?
Zouden jullie de motor inrijden met een JD afstelling of deze later plaatsen?
Alvast bedankt!
Zat ik ook al aan te denken! Is een NECJ naald te vergelijken met de blauwe JD Naald?Ilja schreef:De rode naald was bij mijn 380 net wat te arm onder belasting... zo ook bij diverse andere rijders. Gewoon proberen, en niet meteen over een maisplak of door het klapzand!MVT schreef:Mannen,
Ik heb nog een rode JD naald over welke in het setje van mijn 2010 300 zat, kan ik deze toepassen in een 2013 EXC 300 en welke sproeiers zouden er dan in moeten?
Zouden jullie de motor inrijden met een JD afstelling of deze later plaatsen?
Alvast bedankt!
In plaats van een JD kit kun je dus ook een NECJ naald kopen, en dan zelf los een hoofdsproeier+stationair sproeier erbij kopen.
Ilja schreef:Hij zit er een beetje tussen JD blauw en rood gedurende 0-1/2 gas... vanaf driekwart rijker maar dan rij je toch al op de hoofdsproeier.
Ik heb de JD naalden (Blauw en rood) opgemeten om de 5mm en zo ook de NECJ en NOZH naalden. Met de waardes heb ik een grafiekje gemaakt in excel. Daarop kun je mooi zien dat die NECJ naald ertussen zit.