De eerste 2 uur hadden we heel graag Griffheitzung gehad en een crossbril die niet aanslaat van de condens. Let even op de kentekenplaat en de oranje leeuw erboven
Net voor de pauze kreeg de DR van SPGD geen benzine meer en mocht ik hem naar het tankstation duwen. Daar aangekomen zat er nog 3 liter in de ene helft en was de andere helft leeg. Bleek er een slangetje "geknakt te zitten"

Direkt na de pauze moest Lars helaas afhaken met een half gebroken ketting. Hij is met een maat over het asfalt terug naar de Camping gegaan.
Vervolgens is het weer Spgoesdakar die de zaak stagneert met een veel te slap hangende ketting en geen kettinggeleider waardoor de ketting een eigen weg ging zoeken ervoor zorgde dat de zaak vast sloeg net op het deel wat bij de meeste hier bekend is als "langs de kanalen denderen zonder erin te donderen". Gelukkig zocht SPDG al slippend de linkerzijde van het pad op en kon ik er nog net rechts langs zonder XR400 te hoeven vissen. Was een heel geslaagde dag en als het aan mij en SPGD ligt komt er een vervolg op.