Denk kt niet, is een 2 pitterLeo schreef:Ouwe Reus schreef:Mag misschien niet gezegd worden op dit forum, maar vind zo'n BMW F 800 GS eigenlijk best wel mooiAch...........wat zal ik zeggenMr. Z schreef:KaToeM doet t weer
Niet gaan proefrijden op die F800GS want je bent meteen verkocht
Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
zappa.suzuki schreef: Denk kt niet, is een 2 pitter
Is waar 2 pitter is niks
Big Bigger Tiger en weer Big
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Behalve een Dnepr, Ducatie en Norton natuurlijk
Big Bigger Tiger en weer Big
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Vid van Frans Verhoeven training.. jammer dat ik niet kan https://vimeo.com/49550754
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 440
- Lid geworden op: wo mar 14, 2007 18:34
- Locatie: Uden
Hallo,
ik kom volgende week in de buurt van Breitenbach en ga zeker effe langs om de dakar fietsen te bewonderen bij Hessler.
ik kom volgende week in de buurt van Breitenbach en ga zeker effe langs om de dakar fietsen te bewonderen bij Hessler.
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
-
- Berichten: 796
- Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01
Zit ik naar het nieuws te kijken bij de NOS...komt daar in een reportage over die islam demonstraties toch ff een Dr800 in beeld blijft mooie fiets...
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Noppenachterband waarbij je geen standaard meer nodig hebt voor je BIG : http://www.conti.nl/nieuws/continental- ... tkc80-uit/
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Tsss,das een BMW band, hoeveel zouden ze KTM hebben betaald om hem onder de 690 te krijgen?
KTM dealer lacht zich rot, elke 690 fiets die ie verkoopt krijgt direct nieuwe banden
KTM dealer lacht zich rot, elke 690 fiets die ie verkoopt krijgt direct nieuwe banden
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik weet niet of hij er echt blij mee is, ........hij blijft met die banden zittenzappa.suzuki schreef:Tsss,das een BMW band, hoeveel zouden ze KTM hebben betaald om hem onder de 690 te krijgen?
KTM dealer lacht zich rot, elke 690 fiets die ie verkoopt krijgt direct nieuwe banden
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Nee hoor, die verkoopt ie weer aan een BMW dealer
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 347
- Lid geworden op: zo okt 29, 2006 21:00
- Locatie: Paramaribo, Suriname, South America
- Contacteer:
Motor Slaat dan wel dan niet aan
Wie helpt mij:
De motor reed voor de laatste keer normaal. Uitgedaan.
Na een uur of twee wilde het niet starten. De startmotor draait wel rond maar de motor slaat niet aan.
NA een dag starttet het wel maar na een minuutje ging de motor uit. Daarna probeerde ik het weer.
Maar de motor sloeg niet aan: knal in de uitlaat.
Als je de starter motor aan zouden lijkt alsof het wil aanslaan maar gaat dus niet.
Laatste aktie op de motor - tank met kreem behandeld omdat het vuil/roest van binnen had.
Wie o wie heeft enig idee.
Andre
Wie helpt mij:
De motor reed voor de laatste keer normaal. Uitgedaan.
Na een uur of twee wilde het niet starten. De startmotor draait wel rond maar de motor slaat niet aan.
NA een dag starttet het wel maar na een minuutje ging de motor uit. Daarna probeerde ik het weer.
Maar de motor sloeg niet aan: knal in de uitlaat.
Als je de starter motor aan zouden lijkt alsof het wil aanslaan maar gaat dus niet.
Laatste aktie op de motor - tank met kreem behandeld omdat het vuil/roest van binnen had.
Wie o wie heeft enig idee.
Andre
Kreem ken ik niet. Maar als het een goedje is om de tank te reinigen, kan ik mij voorstellen dat er veel rommel is losgekomen van de binnenzijde van de tank. Heb afgelopen zomer een dubbele tank gereinigd en er komen letterlijk stukken roest en zand uit de tank. Zou zelf dus diverse malen heel goed spoelen (ook na een keer goed drogen). Maar wellicht dat de rommel naar beneden is gezakt en de aanvoer verstopt (als je op reserve gereden hebt ivm lage aanzuigpunt). Of wellicht door het vuil het brandstoffilter verstopt?Laatste aktie op de motor - tank met kreem behandeld omdat het vuil/roest van binnen had.
Lijkt mijn ergens ook wel een beetje op een losse vacuumslang, maar dan kan niet in jouw geval (als ik mij niet vergis ben je in het "gelukkige" bezit van een setje vlakschuifcarburateurs met eigen pomp). Dan zou ik ook nog even controleren of er geen sprake is van een geknikte/ klemzittende brandstofleiding. Je hebt immers de tank moeten verwijderen...
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Geleend bij de buren:
Eerste 3 minuten alleen een leuke receptioniste gezien: ZAP : http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... TvYAcJOx3s
Merk is zwaar Antrapper maar de kleurstelling van die ene blijft vet........vind ik.........zelfs bijna 30 jaar later.
Eerste 3 minuten alleen een leuke receptioniste gezien: ZAP : http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... TvYAcJOx3s
Merk is zwaar Antrapper maar de kleurstelling van die ene blijft vet........vind ik.........zelfs bijna 30 jaar later.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
gaaf filmpje he? was vergeten em hier te plaatsen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Piccie voor Wicky:
ProjectBIG waarbij het uitgangspunt "gemak dient de mens" was.
Let even op;
- Boodschappenrekje achterop
- Boodschappentassen binnen handbereik
- Helm opbergsteun aan het stuur
- Afweergeschut zoeklicht ( had opa nog liggen van "enkele" jaren terug ) als koplamp
En afsluitend de touratech spatlappen voor altijd droge voeten.
ProjectBIG waarbij het uitgangspunt "gemak dient de mens" was.
Let even op;
- Boodschappenrekje achterop
- Boodschappentassen binnen handbereik
- Helm opbergsteun aan het stuur
- Afweergeschut zoeklicht ( had opa nog liggen van "enkele" jaren terug ) als koplamp
En afsluitend de touratech spatlappen voor altijd droge voeten.
koplamp is van een (geforceerde)luchtgekoelde Kreidler, gaafffffffffff
greetz Futurist
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Wel eens zelf een striping aangebracht op jouw motor? Kijk dan eens hoe ze dat bij Royal Enfield doen. Vakwerk uit de losse pols !!
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
- Berichten: 347
- Lid geworden op: zo okt 29, 2006 21:00
- Locatie: Paramaribo, Suriname, South America
- Contacteer:
==================Laatste aktie op de motor - tank met kreem behandeld omdat het vuil/roest van binnen had.
Kreem ken ik niet. Maar als het een goedje is om de tank te reinigen, kan ik mij voorstellen dat er veel rommel is losgekomen van de binnenzijde van de tank. Heb afgelopen zomer een dubbele tank gereinigd en er komen letterlijk stukken roest en zand uit de tank. Zou zelf dus diverse malen heel goed spoelen (ook na een keer goed drogen). Maar wellicht dat de rommel naar beneden is gezakt en de aanvoer verstopt (als je op reserve gereden hebt ivm lage aanzuigpunt). Of wellicht door het vuil het brandstoffilter verstopt?
Lijkt mijn ergens ook wel een beetje op een losse vacuumslang, maar dan kan niet in jouw geval (als ik mij niet vergis ben je in het "gelukkige" bezit van een setje vlakschuifcarburateurs met eigen pomp). Dan zou ik ook nog even controleren of er geen sprake is van een geknikte/ klemzittende brandstofleiding. Je hebt immers de tank moeten verwijderen...
OK dus de fout gevonden na eerst de kraan - de pomp en Carbs los gemaakt te hebben en dus de olietoevoer uit te sluiten.
Volgens de monteur zou het helemaal niet aan de benzine toevoer liggen maar aan 2 zaken of de pick up coil nabij de licht spoel of de computer.
Had dus twee andere motorren liggen en heb de best uitziende flywheel deksel met staor en pick-up coil geplaatst en Ja wederom een normale DR Big.
Hartelijk dank voor de reacties.
Leo schreef:Piccie voor Wicky:
ProjectBIG waarbij het uitgangspunt "gemak dient de mens" was.
Let even op;
- Boodschappenrekje achterop
- Boodschappentassen binnen handbereik
- Helm opbergsteun aan het stuur
- Afweergeschut zoeklicht ( had opa nog liggen van "enkele" jaren terug ) als koplamp
En afsluitend de touratech spatlappen voor altijd droge voeten.
Dat ziet er niet eens zo slecht uit met die lamp en voor spattert , mmh
Zandprutser 1e klas.
Vanaf 1 minuut 22,
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -pSVzI915w
En met 3 km per uur ook nog een keer omvallen
Gelukkig was de rest wel redelijk te rijden met een BIG
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -pSVzI915w
En met 3 km per uur ook nog een keer omvallen
Gelukkig was de rest wel redelijk te rijden met een BIG
Zandprutser 1e klas.
Hee, Zandprutser. Hulde!!!! Je hebt de eer van de DR-Bigclub hoog gehouden!!!