even een update en een vraag over mijn transpyreneeën project, met SB43 uit 94, model '93
Ben tijdje geleden bij zappa geweest om m'n aanwinst te laten checken.
had al vervangen (olie + luchtfilter)
-balansas ketting spannen
![Toosten/Cheers :toost:](./images/smilies/toost.gif)
-ketting smeren
![Toosten/Cheers :toost:](./images/smilies/toost.gif)
-luchtfilterhuis indeuking uitdeuken
![Verward/Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-kleppen stellen
![Toosten/Cheers :toost:](./images/smilies/toost.gif)
-k&n filter besteld via engeland = type su-0006 voor 65 + 12 euro verzendkosten. ben benieuwd.
![Toosten/Cheers :toost:](./images/smilies/toost.gif)
-met wyns carb cleaner voor in de tank en met spuitbus voor rechtstreeks in de carburateurs carbs gecleaned.
-bougies vervangen
![Toosten/Cheers :toost:](./images/smilies/toost.gif)
-voorpoten checken.
vraag: wordt de speling in de poten veroorzaakt door een te ver afgesleten teflon laag van onderstaande ringen?
de laag is nog intact maar hoe dik moet die zijn?
ik las ergens dat er een soort tape is om deze opnieuw te coaten of waar kun je nieuwe/gereviseerde kopen?