Hello everyone!
Heb sinds een 3tal weken een vor 530 maar wel de sm versie maar de velgen met de noppenbandjes zijn ook al op komst!!!!
Zo'n vor 530 gaat heel lekker maar vraagt veel onderhoud, mijn verdeler raade mij aan van om de 5a600 km de moterolie te vervangen!!!
Maar voor de rest gaat deze machienne als een bom, plus alles wat er standaard opzit is al een must om je zo'n machien aan te schaffen!
Het gewicht is denk ik zo'n 126 kilo en het vermogen daar heb ik zelf geen idee van

!
De versnellingsbak is denk ik op alle modellen verwisselbaar, je hebt ook een stuur met een dikkere naaf dan op andere modellen die er te verkrijgen zijn!
Elektrische starter + kickstarter met automatische decompressie:bij de koude start ff de choke op en de elektrische starter gebruiken en klaar is kees eens hij warm staat twee a drie keer kicken en hij is vertrokken!
De kickstarter wordt wel naar voor gekickt!
De brembo remmen zijn ook heel goed dosseerbaar!
Ben er al één keer met op cross parcour gaan rijden en gij ging overal wel lekker door, ben nu juist aan het wachten op mijn velgen en bandjes om eens lekker enduro te gaan rijden.
Hopelijk was dit alles een beetje informatief, anders stuur maar een mailtje.