Heb me al een tijdje niet meer laten zien hier,druk druk druk.
Maar zoals sommigen hier weten rij ik sinds mei weer op een mooie nagenoeg krasvrije dr 800 van 1992.
Dat krasvrije is sinds gister helaas veranderd door een Gooilander die mij over het hoofd zag.
Ik reed gistermorgen naar m'n werk en was vroeg dus ik dacht ik rij nog ff langs huis(kwam bij m'n vriendin vandaan dus sliep niet thuis) dus i.p.v. rechtdoor ging ik linksaf.
Ik sorteer netjes voor in het linksaf vak,de weg waar ik in wilde komt een auto uit die netjes stopt....
Op het moment dat ik bijna voor hem ben trekt hij op en het volgende moment lig ik naast m'n big op de grond te verrekken van de pijn in m'n linkervoet.
Na een ritje in de ambulance werd ik voor 2,5 uur op de SPOED

eisende hulp geparkeerd.
Ik ben op m'n enkel geraakt die is zwaar gekneusd hoe m'n big eruit ziet weet ik nog niet die staat op de kit op me te wachten.
Als ik hem opgehaald heb zal ik wel wat plaatjes maken maar dat kan nog ff duren aangezien ik me nog ff op krukken moet voortbewegen.
Lang leve de blikbestuurder die nog net niet helemaal wakker met z'n duffe kop naar de sportschool rijd
Hij heeft me nog wel een fles wijn en alle motorbladen die hij in de boekhandel kon vinden gegeven da's wel een mooi gebaar maar het verzacht de pijn niet echt

.
Volgende week maar even met een schadeformulier naar meneer toe,gelukkig is er geen gesteggel over de schuldvraag.